داکرومات با عنوان نام تجاری پوشش zinc Flake شناخته می شود و ما قصد داریم در این مقاله بیشتر به جزئیات چگونگی تولید و همچنین موارد کاربرد آن بپردازیم. بنابراین اگر در این رابطه اطلاعات مکفی در اختیار ندارید و علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر می باشید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست ما را همراهی کنید. مواد  داکرومات یا همان داکرومات از قرارگیری فلزات آلومینیوم و روی در زنجیرۀ الیاف غیر آلی تشکیل شده است. شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و شناخته شده در حوزۀ تولید و پوشش دهی داکرومات فعالیت می کنند.

مزایا و موارد کاربرد مواد داکرومت  

دارای خاصیت شیمیایی از جمله مقاومت در برابر خوردگی می باشد. به همین دلیل پوشش دهی داکرومات جهت آبکاری قطعات فولادی و چدنی به کار برده می شوند. مواد داکرومت دارای خاصیت ضد اصطکاک است و همراه با چسب کروم ترکیب اصلی خود را تشکیل می دهد. به روش های مختلفی از مواد داکرومات برای پوشش کاری قطعات فولادی استفاده می نمایند که می توان به روش های پاشش و یا غوطه ور کردن در محلول اشاره نمود. تحقیقات نشان داده معمولاً جهت انجام پوشش دهی داکرومات، به ازای هر یک میکرومتر آبکاری، قطعات فولادی پوشش دهی شده می بایست به مدت 100 ساعت در مقابل تست سالت اسپری قرار گرفته شود.

هر چه میزان ضخامت پوشش دهی قطعات فولادی بیشتر باشد، قطعاً مقاومت قطعات در برابر خوردگی افزایش پیدا می کند. بنابراین صنایع مختلف متناسب با نوع کاربری که قطعات دارند، می توانند درخواست پوشش دهی داکرومت را با ضخامت متفاوت داشته باشند. در عین حال هر قیمت آبکاری داکرومات بر اساس میزان ضخامت این مواد بر روی قطعات و حجم کار تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش مواد  داکرومت می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()