ژنراتور گازسوز چیست و چه کاربردی دارد؟ از جمله پرسش هایی است که افراد همان ابتدا با شنیدن این قطعه با آن رو به رو می شوند. بدین وسیله در این مقاله تلاش نمودیم به صورت جامع به این پرسش ها پاسخ دهیم. ژنراتور گازسوز با توجه نوع سوختی که دریافت نموده و سپس آن را برق تبدیل می کنند، متفاوت از یکدیگر ساخته می شوند.

خرید ژنراتور گازسوز و مزایای آن

بنابراین ژنراتور گازسوز همانطور که از نامش پیداست، از یک موتور گازسوز که قابلیت تبدیل گاز طبیعی به انرژی مکانیکی را دارد، استفاده می کند. فروش ژنراتور گازسوز را می توانید توسط برخی از صنایع بزرگ ملاحظه نمائید چون دارای ساختار مکانیکی است و دلایل متعددی ممکن است باعث اختلال در عملکرد این قطعه گردد. بدین ترتیب صنایع محرکه دوار خاورمیانه توانست در طول فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ طراحی مولدهای همزمان برق و حرارت از جمله تولید تجاری انواع ژنراتور گازسوز مطابق با گاز شهری و گاز مایع به موفقیت های عظیم دست یابد.

بنابراین جهت خرید  ژنراتور برق گازسوز می توانید از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام نمائید که دارای بیش از نیم قرن تجربۀ کاری در این صنعت می باشد. ژنراتور آلترناتور دارای قابلیت تبدیل سوخت گازی به برق می باشد که در ادامۀ پست بیشتر به شرح جزئیات می پردازیم. لازم به ذکر است که موتور گازسوز قطعه ای از ژنراتور گازسوز به شمار می روند که وظیفۀ اصلی تبدیل گاز ورودی CNG و یا PG را به انرژی مکانیکی دارد. به طور کلی وظیفۀ اصلی ژنراتور گازسوز، تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است. اجرای این عملیات با چرخاندن سیم پیچ چرخشی به واسطۀ شفت موتور درون سیم پیچ ثابت انجام می گیرد. جهت کسب اطلاعات جامع و دریافت لیست قیمت ژنراتور گازسوز می توانید با با مرکز فروش صنایع محرکه دوار خاورمیانه تماس بگیرید.

صنایع محرکه دوار خاورمیانه 

آدرس : کرج ، محمدشهر ، به سمت ماهدشت ، روبروی رستوران یاس ، خیابان جم ، خیابان مرادی یکم ، جنب شهرک مهرگان

ایمیل : Sales@microturbine.ir

اینستاگرام : Gas.Generator

شماره تماس : 02634026113-02191301648

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()