ورق هایمپک به عنوان یکی از ورق های پلاستیکی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. گروه تولیدی هنرپلاست قصد دارد در این مقاله به ویژگی های شاخص ورق هایم پک بپردازد، تا در صورت لزوم بتوانید محصول با کیفیتی را تهیه نمائید. فروش ورق هایمپک در رنگبندی متفاوت از جمله سیاه، سفید، قرمز، زرد، طوسی و آبی صورت می پذیرد. بدین ترتیب ممکن است در برخی از مراکز عرضۀ ورق های هایمپک تنها یک رنگ و یا چندین رنگ را همزمان مشاهده نمائید. عمدتاً توسط تولید کنندگان، امکان عرضۀ ورق هایمپک در رنگبندی و ابعاد متفاوت به صورت سفارشی فراهم می باشد. قطعاً قیمت ورق هایمپک آماده ارزان تر از محصول سفارشی است.

خرید ورق هایمپک HIPS

اگر در صدد برای خرید ورق هایمپک HIPS می باشید، دانستن در مورد ویژگی های بارز این محصول برای شما ضرورت دارد. این نوع ورق پلاستیکی دارای قابلیت رنگ پذیری یا چاپ پذیری است و بدین وسیله با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص می توان بر روی ورق های هایمپک مشخصات فنی و برند محصولات را در ابعاد و طرح های متنوع چاپ نمود. داشتن انعطاف، حفظ ابعاد، مقاومت در برابر حرارت بالا و قدرت چسبندگی بالا از دیگر ویژگی های مهم ورق های هایمپک به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آنها را دارید، می توانید بهترین ورق هایم پک را در ابعاد آماده و یا سفارشی خریداری نمائید.

جهت اطلاع از آخرین قیمت خرید ورق هایمپک شکلاتی می توانید با واحد فروش گروه تولیدی هنرپلاست تماس بگیرید. امکان ارتباط غیر حضوری با پرسنل فروش این مجموعۀ تولید کننده فراهم می باشد. لازم به ذکر است که امکان خرید ورق هایمپک ارزان به طور مستقیم از طریق تولید کننده برای شما فراهم می باشد و بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید محصول با کیفیتی را تهیه نمائید.

  هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()