فروش فن به دلیل نوع کاربری که دارد در صنایع مختلف به کار برده می شود. فن از جمله دستگاه هایی است که به صورت دوار همراه با یک و یا چند پروانه پره دار ساخته می شود. بدین ترتیب با دریافت انرژی مکانیکی قادر به ایجاد یک جریان پیوسته از هوا می باشد. هدف از طراحی و به کارگیری فن، وارد کردن هوای تازه و خارج نمودن هوای گرم و آلودۀ محیط می باشد. به طور کلی از فن به منظور خنک کردن دستگاه ها و ماشین آلات بهره گرفته می شود. در نتیجه بنیس کمپانی فعالیت خود را در حوزۀ فروش فن آغاز نموده و همواره متناسب با نیاز مشتریان، توانسته اند مدل های متنوعی از این محصول را در دسترس صاحبان صنایع قرار دهند.

عوامل اصل کاربرد فن

به طور کلی علت اصلی کاربرد فن عبارتند از مکش هوا، دمیدن هوا و در نهایت ایجاد گردش هوا می باشد. عمدتاً گردش هوا به واسطۀ چرخش پره هایی که با موتور یا توربین حرکت دارد، صورت می پذیرد. نیروی محرکۀ مورد نیاز فن ها جهت حرکت، به وسیلۀ موتور الکتریکی تأمین می گردد. البته ممکن است از طریق منابع دیگری همچون موتور هیدرولیکی و موتور احتراق داخلی نیز نیروی مورد نیاز جهت چرخش پره های فن تأمین می گردد. با فروش فن تابلو برق در بازار، کارخانجات و شرکت های تولید کننده به راحتی می توانند متناسب با دستگاه و ماشین آلاتی که تولید می کنند، مناسب ترین فن را خریداری کنند.

فروش فن در ابعاد متفاوت به شکل مربع صورت می پذیرد. بدین ترتیب جهت نصب فن، می بایست در ابتدا ابعاد مناسبی را برای قرار دادن آن در نظر گرفت. تسمه، پولی، یاتاقان، شفت، پروانه، بدنه و الکتروموتور از جمله قطعات اصلی فن به شمار می روند. بنیس کمپانی با بررسی های فراوان توانسته در حوزۀ فروش فن فعالیت داشته باشد.

 بنیس کمپانی 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()