فیلتر شنی می تواند ناخالصی های آب را جداسازی کند. فیلتر شنی قادر به حذف شن، ماسه ، گل و لای ، کلز آزاد و کدورت آب می باشد. فیلتر شنی دارای قیمت ارزانی بوده و کارایی بسیار بالایی دارد. از فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب، تصفیه آب ورودی به ساختمان ها و... استفاده می شود.  فیلتر شنی دارای تنوع بالایی بوده و هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی های خاص خود می باشد. شرکت اطلس آب انواع تجهیزات تصفیه آب از جمله فیلتر شنی را به فروش می رساند. این مجموعه با طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی مناسب با مصارف گوناگون یکی از تامین کنندگان بزرگ این دستگاه به شمار می رود.

استفاده از فیلتر شنی

از فیلتر شنی بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که نیاز به تصفیه فیزیکی آب دارند. سیستم تصفیه اب شهری کامل نبوده و به همین دلیل در بسیاری از مصارف صنعتی و خانگی نیاز به فیلتر شنی و سایر تجهیزات تصفیه آب داریم. فیلتر شنی در طراحی های مختلفی به تولید می رسد و برای این که بتوان متناسب با نیاز فیلتر شنی را طراحی کرد، بنابراین پیش از تهیه ی فیلتر شنی باید اطلاعاتی را به دست آورید و با آنالیز آبی که می خواهید آن را تصفیه کنید، می توانید نسبت به تهیه ی این تجهیز اقدام کنید. در واقع چیزی که مهم است میزان کدورت آب و کلر آزاد موجود در آب است که تعیین کننده می باشد.

جنس بدنه ی فیلتر شنی

جنس بدنه ی فیلتر شنی از استنلس استیل، فایبرگلاس ، گالوانیزه و کربن استیل و...می باشد. برای انتخاب جنس مناسب برای فیلتر شنی ها مانند فیلتر شنی FRP ، باید متناسب با آب ورودی ، در نظر گرفته شود. برای خرید فیلتر شنی به سایت اطلس آب مراجعه نموده و فیلتر شنی مورد نظر خودرا تهیه کنید.

    شرکت اطلس آب 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()