فن به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در سیستم های تهویه به شمار می رود. این قطعه مجهز به چند ردیف پروانه پره دار می باشد که با دریافت انرژی مکانیکی قادر به تولید یک جریان پیوسته از هوا می باشد. فروش فن  در ابعاد و مدل های متنوع در سطح بازار صورت می پذیرد. صاحبان مشاغل متناسب با موقعیت های مختلف و متراژ محیط اقدام به خرید فن می نمایند. اجزای مهم فن عبارتند از تسمه، پولی، پروانه، بدنه یا قاب، الکتروموتور، یاتاقان و شفت می باشند که هر کدام از آنها فعالیت مخصوص به خود را انجام می دهند. بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات سیستم تهویه هوا فعالیت دارند و توانسته اند موفق به فروش فن با برندهای مختلف گردند.

فروش فن با قیمت ارزان

به طور کلی فروش فن و به کارگیری آن برای سه فعالیت جداگانه می باشد که می توان به کشیدن هوا، دمیدن هوا و گردش هوا اشاره نمود. در واقع برخی از سیستم ها نیازمند به سیستم تهویه هستند تا بدین وسیله بتوانند هوای تازه را وارد سیستم نمایند. در صورت عدم توجه به این مسئله، قطعاً دمای هوای محیط افزایش یافته و صدمات جدی به کلیۀ قطعات وارد می کند. به همین دلیل انتخاب و قرار دادن فن مناسب در محیط های کاری و بسیاری از تجهیزات الکترونیکی ضرورت دارد. خرید فن و فیلتر را از سایت انجام دهید.

با فروش فن و فیلتر در ابعاد متفاوت، جنس آن نقش اساسی در دوام و طول عمر آن خواهد داشت. در تولید اکثر لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی از مزایای فن بهره گرفته می شود چون یک وسیلۀ بسیار کاربردی است. به طور کلی جریان هوا در سه دسته بندی محوری، سانتریفیوژ و متقاطع تقسیم بندی می شود و این مسئله باعث می گردد هنگام انتخاب فن، گزینۀ مناسبی را انتخاب نمود که کارایی مفید و مؤثر داشته باشد.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()