فن و فیلتر از اجزای اصلی سیستم های تهویه به شمار می رود و کمپانی های مختلف متناسب با نوع سیستم هایی که تولید می کنند از مزایای این قطعات بهره می گیرند. در واقع فن و فیلتر دستگاهی است که همزمان دو فعالیت مجزا را انجام می دهد و قطعاً بهینه تر از فن های معمولی ساخته می شوند. جهت خرید فن و فیلتر می توانید به مراکز توزیع تجهیزات سیستم های هواکش مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، قادر به عرضۀ انواع فن و فیلتر در ابعاد و مدل های مختلف می باشند. بنیس کمپانی نیز یکی از مراکز مطمئن در حوزۀ فروش لوازم سیستم های هواکش صنعتی و خانگی در حال فعالیت می باشد و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند.

سفارش انواع فن و فیلتر صنعتی و خانگی

مهمترین ویژگی فن و فیلتر در سیستم فیلتر هواکش تهویه صنعتی، از بین برند ذرات ریز گرد و غبار و همچنین آلاینده های محیط می باشد. بدون شک انتخاب نوع فن بر روی کیفیت هوا تأثیر می گذارد و به همین دلیل توصیه می کنیم نسبت به انتخاب این قطعه توجهات لازم را به کارگیرید. برخی از انواع فن نسبت به سبک طراحی که دارند در مصارف خانگی و یا صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله بایستی تمام جوانب کار در نظر گرفته شود و متناسب با نیازی که سیستم های مختلف می توانند داشته باشند، از مزایای فن و فیلتر بهره گرفته می شود. فروش فن از طریق سایت این مرکز انجام می گیرد. 

فن و فیلتر دستگاهی است که علاوه بر ایجاد تبادل و گردش هوا، قادر به فیلتراسیون هوای محیط از آلاینده های مختلف همچون گازهای سمی، گرد و غبار، دود و مواردی از این قبیل می باشد. قطعاً نصب فن و فیلتر مناسب می تواند بازدهی سیستم ها را دو چندان نماید. ضمن آنکه برای محیط های کاری نیز می توان از آنها استفاده نمود. جهت سفارش این گونه تجهیزات می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()