فن تابلو برق به عنوان یکی از کاربردی ترین انواع فن موجود در بازار به شمار می رود. فن به عنوان دستگاهی است که به صورت دایره ای و یا مربع در ابعاد متفاوت ساخته می شوند. کارخانجات می توانند جهت تهویۀ هوای داخل تابلوها، کیس یا جعبه، محیط های بسته و فضاهای این چنینی از مزایای فن بهره مند گردند. امروزه فروش فن تابلو برق در ابعاد و برندهای متفاوت صورت می پذیرد. بدین وسیله متناسب با ابعاد تابلو و میزان جریان برق که ممکن است در محیط داخل تابلو تبادل داشته باشد، می توانید اقدام به خرید فن تابلو برق مناسب نمائید. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع فن تابلو برق می توانید به وب سایت بنیس کمپانی مراجعه نمائید.

خرید فن تابلو برق با جریان های مختلف

بدیهی است با طراحی که فن تابلو برق دارد، به منظور فعالیت هایی همچون مکش هوا، دمیدن آن و ایجاد گردش هوا به کار برده می شوند. به طور کلی گردش هوا مانع از گرم شدن بیش از اندازۀ محیط می شود و به نوعی هوای تازه جایگزین هوای آلوده می شود و می توان از این فرصت برای خنک سازی هوا استفاده نمود. به طور کلی فاکتورهای متعددی در انتخاب نوع فن تابلو برق مؤثر می باشد و بدین ترتیب می توانید طول عمر تجهیزات الکترونیکی را نسبت به گذشته افزایش دهید. خرید فن و فیلتر را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

قطعاً نصب فن تابلو برق می تواند مانع از حوادث ناگواری همچون آتش سوزی گردد و به همین دلیل شرکت های مختلف جهت ساخت دستگاه هایی که درون جعبه هایی قرار گرفته می شوند، اقدام به نصب فن تابلو در ابعاد متفاوت می نمایند. اجزای اصلی فن ها را قطعاتی همچون تسمه، پولی، قاب، پروانه، الکتروموتور، شفت و یاتاقان تشکیل می دهد. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید با مراجعه به فروشگاه بنیس کمپانی، از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین فن تابلو برق را با برند معتبر خریداری نمائید.

 بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()