فاضلاب در صورت تصفیه نشدن می تواند صدمات زیادی را به محیط زیست وارد کند و بسیار مهم است که توسط تجهیزات تصفیه فاضلاب ،  تصفیه سازی انجام شود. ورود مواد آلی و فلزات سنگین و میکروارگانیسم های واگیردار از طریق فاضلاب به محیط زیست وارد شده و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.  یکی از راه هایی که می توان از این کار جلوگیری کرد ، استفاده از  پکیج تصفیه فاضلاب می باشد. شرکت اطلس آب به عنوان با سابقه ترین و معتبرترین عرضه کننده ی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب می باشد، بهترین دستگاه ها با طراحی ویژه را ارائه می کند.

پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟

پکیج تصفیه فاضلاب مجموعه ای از تجهیزاتی است که برای حذف آلاینده ها به کار می رود. این آلاینده ها می تواند آلاینده های شیمیایی ، فیزیکی و بیولوژیکی باشد. فاضلابی که به پکیج تصفیه فاضلاب وارد می شود پس از گذر از مراحلی به میزان قابل قبولی از نظر ترکیبات رسیده و می تواند به محیط زیست وارد شود و از آن استفاده های مختلف گردد. پکیج تصفیه فاضلاب در انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و پکیج تصفیه فاضلاب انسانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب

زمانی که فاضلاب به پکیج تصفیه فاضلاب ورود پیدا می کند ، آلاینده های مضر آن از بین رفته و از انتقال بیماری ها جلوگیری می شود. بنابراین می توان از این آب برای کشاورزی نیز استفاده کرد. همچنین برای مصارف صنعتی نیز از این آب می توان استفاده کرد. شرکت اطلس آب انواع پکیج تصفیه فاضلاب را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می کند که این تجهیزات دارای مقاومت و کارایی بالایی بوده و شامل تنوع بالایی از دستگاه ها می باشد. برای دریافت اطلاعات درباره ی دستگاه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()