کمپرسور اسکرو از دستگاه های شناخته شده در صنعت به شمار می رود که می توانید متناسب با سیستم های صنعتی که در اختیار دارید، مناسب ترین آن را تهیه نمائید. عملکرد اصلی   کمپرسور اسکرو به نحوی است که با حرکت دورانی دو رزوه به صورت نرینگی و مادگی، قابلیت حرکت در دو جهت مخالف را نسبت به یکدیگر دارند. این نوع حرکت، شرایطی را ایجاد می کند که باعث بالا رفتن فشار و دما می گردد تا در نهایت بتوان حداکثر فشار مورد نیاز دستگاه را تأمین نمود.

خرید کمپرسور اسکرو و روش کار آن

 فروش کمپرسور اسکرو در دسته بندی های متفاوت انجام می پذیرد که ارتباط مستقیم با نحوۀ عملکرد آنها دارد که در ادامۀ مقاله به این موضوع مهم می پردازیم. جهت سفارش انواع کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر خارجی می توانید با واحد فروش مجموعۀ مکانیکا تماس بگیرید.

کاربرد کمپرسور اسکرو را می توان در اکثر سیستم های صنعتی مشاهده نمود چون به دلیل عملکرد قابل توجهی که دارد، دارای قابلیت کار دائمی است و نقش اساسی بر روی تسریع فرآیند یک سری فعالیت های فیزیکی می گردد. مقصود از طراحی دستگاه کمپرسور اسکرو، تولید هوای فشرده با ظرفیت های متفاوت می باشد که بسیار کارآمد است. این دستگاه نسبت به دیگر انواع کمپرسور دارای مکانیزم فشرده سازی متفاوت می باشد و تأثیر بسزایی بر روی روند عملکرد سیستم های مختلف دارد.

قیمت   خرید کمپرسور پیستونی و... بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به حداکثر ظرفیت  و گنجایش آن اشاره نمود. استقبال از فروش کمپرسور اسکرو به دلیل قابلیت آن می باشد که نوعی کمپرسور گازی به شمار می رود و قطعاً از مکانیزم جا به جایی مثبت دوار بهره گرفته می شود. از طریق فروشگاه مکانیکا به سهولت می توانید انواع کمپرسور اسکرو روغنی و یا کمپرسور اسکرو بدون روغن را خریداری نمائید.

  فروشگاه مکانیکا 

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()