فن تابلو برق به منظور تهویه سازی سیستم های الکتریکی که در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. فن از جمله دستگاه هایی است که تجهیز به چندین ردیف پروانه می باشد که با حرکت دوار، قابلیت تعویض و چرخش هوا را دارند. بدین ترتیب تابلوهای برق، مخابرات، کیس کامپیوتر و تجهیزات این چنینی که متشکل از سیم های برق هستند، می بایست به فن تجهیز شوند. بدین ترتیب با خرید فن تابلو برق و تجهیز نمودن چنین دستگاه هایی، می توان از وقوع آتش سوزی و به عبارتی جریان کشیدن برق در سیم ها جلوگیری نمود. بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات و سیستم های الکترونیکی منجمله فن تابلو برق، فن و فیلتر و غیره فعالیت می کنند.

فروش فن تابلو برق در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف، می توان مناسب ترین و کاربردی ترین فن تابلو برق را انتخاب و خریداری نمود. به طور کلی فن ها با عملکرد متفاوت همچون کشیدن هوا، دمیدن هوا و یا گردش هوا تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله اگر در پی خرید فن و فیلتر هستید، می توانید با مراجعه به مراکز عرضۀ تجهیزات برقی و الکترونیکی می توانید با مشخصات فنی استاندارد، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

فن تابلو برق از چندین قطعه منجمله تسمه، پولی، یاتاقان، بدنه، پروانه، شفت و الکتروموتور تشکیل شده اند. در نتیجه متناسب با سیستم های الکتریکی که کارخانجات در صدد برای تولید آنها هستند، اقدام به خرید فن تابلو برق می نمایند. بدون شک کاربرد فن را در تولید تجهیزات الکترونیکی منجمله لوازم خانگی همچون یخچال، سشوار و مواردی از این قبیل ملاحظه نموده اید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی مشورت نموده و در نهایت انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()