فروش نایلون حبابدار بخشی از فروش پلاستیک های صنعتی را به خود اختصاص می دهد. نایلون حبابدار از رایج ترین وسایل در امور حفظ و نگهداری اقلام محسوب می شود که دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که در ادامۀ مقالۀ این ماه تلاش داریم به این موضوع بپردازیم. این نوع پلاستیک به صورت چند لایه تولید می شود چون دارای یک لایه با حباب های هوا می باشد که خاصیت ضربه گیری و عایق سازی را برای آن فراهم نموده اند.  فروش نایلون حبابدار  در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد که می توانید اطلاعات تخصصی در رابطه با سفارش این نوع پلاستیک از طریق واحد فروش شرکت باران پلاست کسب نمائید.

فروش عمده نایلون حبابدار

شکل ظاهری نایلون حبابدار همانطور که از نامش پیداست، متشکل از یک لایۀ حبابدار است که آن قسمت به سمت محصول قرار گرفته می شود. در واقع خاصیت این نوع پلاستیک، ضربه گیری است که مانع از نفوذ ضربات شدید به کالاها می شود و به همین دلیل فروش نایلون حبابدار برای امور بسته بندی اقلام شکستنی و حساس استفاده می گردد.

معمولاً در اکثر اسباب کشی های منزل می توانید شاهد کاربرد نایلون حبابدار باشید چون بهتر می تواند مانع از ورود ضربه به اقلام شود. جهت تولید پلاستیک حبابدار، از دستگاه های مخصوص بهره گرفته می شود که لایۀ نازک خمیری شکل پلاستیک بر روی استوانه حبابدار قرار گرفته می شود که سپس میان دو لایۀ پلاستیک، هوا تزریق می گردد.

بدین ترتیب توانسته اند پلاستیک مقاومی را نسبت به دیگر انواع نایلون صنعتی تولید نموده و در دسترس کارخانجات قرار دهند. فروش نایلون حبابدار توسط تولید کنندگان مراکز عرضۀ تجهیزات ساختمانی صورت می پذیرد. اگر خواستار خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه  با قیمت ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم بدون واسطه از طریق شرکت باران پلاست خریداری نمائید.

   باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()