نایلون استرچ از کاربردی ترین پلاستیک های موجود در بازار محسوب می گردد که صنایع مختلفی از مزایای آن بهره می گیرند. در واقع یافتن پلاستیک مقاوم که قابلیت حفاظت از محصولات بسته بندی شده در برابر شرایط محیطی را داشته باشد، کار راحتی نیست. بدین ترتیب تولید کنندگان لفاف های بسته بندی توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری مرغوب و دستگاه های پیشرفته، اقدام به تولید رول نایلون استرچ نمایند. این نوع پلاستیک به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود و هم اکنون می توانید متناسب با مصارفی که دارید، از طریق دریا پلاستیک اقدام به خرید نایلون استرچ نمائید.

خرید نایلون استرچ پالت بند

مهمترین ویژگی نایلون استرچ پالت بند، قابلیت چسبندگی بالای آن می باشد. در همین راستا جهت بسته بندی اقلام در کارخانجات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هم اکنون از طریق مراکز تولید و توزیع نایلون، می توانید بهترین پلاستیک استرچ را خریداری نمائید. متناسب با جنس محصولات، با ضخامت متفاوت می توانید نایلون استرچ را خریداری نمائید.

عمدۀ کاربرد نایلون استرچ را می توان در امور بسته بندی محصولات همراه با پالت مشاهده نمود. به عبارتی استفاده از فیلم استرچ پالت بند، به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی فرآیند بسته بندی و حمل و نقل آن را انجام دهند. قیمت نایلون استرچ بر پایۀ عوامل متعددی منجمله ابعاد رول، میزان ضخامت و کیفیت نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. نایلون استرچ به دلیل ویژگی ساختاری که از آن برخوردار است، در حوزۀ بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی پوشش خوبی برای محصولات نساجی، شکستنی، کارتن سازی و غیره به شمار می رود.

جهت سفارش حجم قابل توجهی نایلون استرچ می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. خرید نایلون عریض را از طریق سایت انجام دهید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()