فروش فن بخشی از نیاز بازار را به خود اختصاص داده است و بدین ترتیب در مراکز مختلف شاهد راه اندازی سیستم های تهویه هوا می باشیم. فن به عنوان دستگاهی است که امکان گردش هوا را در یک محیط بسته فراهم می آورد. بدین ترتیب کارخانجات و تولید کنندگان تلاش می نمایند که متناسب با نیازی که احساس می کنند از مزایای فن برای خنک سازی و ایجاد گردش هوای آلوده استفاده نمایند. فروش فن در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و در نتیجه مهندسین با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، اقدام به خرید فن و فیلتر می نمایند.

فروش انواع فن با برندهای معتبر

بنیس کمپانی چندین سال است که در حوزۀ تأمین و عرضۀ تجهیزات سیستم هواکش، قادر به ارائه بهترین خدمات در این عرصه می باشند. فروش فن در لیست اصلی محصولات این مجموعۀ معتبر قرار گرفته می شود. در سه راستا، از مزایای فن بهره گرفته می شود که می توان به کشیدن هوا، دمیدن هوا و یا گردش هوا اشاره نمود. بنابراین متناسب با مجموعه های مختلف و نوع تجهیزات و دستگاه هایی که تولید می شوند، تکنسین ها اقدام به استفاده از فن مناسب می نمایند. خرید فن و فیلتر را از این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

نیروی مورد نیاز برای چرخش پره های فن، از طریق موتور الکتریکی تأمین می شود و البته از منابع دیگری همچون موتور هیدرولیکی و موتور احتراق داخلی نیز استفاده می نمایند. در نتیجه هنگام فروش فن، بایستی اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ عملکرد آن بدست آورید. عمدتاً فن ها در نقطۀ مقابل کمپرسورها قرار گرفته می شوند و با حجم بالا و حداقل فشار، اقدام به تولید جریان هوا می نمایند، این در حالی است که کمپرسورها دارای عملکرد عکس هستند. بدن ترتیب بنیس کمپانی تلاش نموده متناسب با نیاز بازار و کارخانجات اقدام به فروش انواع فن با مشخصات فنی متفاوت نمایند که بسیار کاربردی باشند.

   بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()