کوپلینگ N-eupex به عنوان یکی از کاربردی ترین کوپلینگ هایی است که دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتری بدان می پردازیم. فروش کوپلینگ ان یوپکس در مدل های متفاوت انجام می پذیرد چون نقش بسزایی در عملکرد آن در سیستم های مختلف دارد. کوپلینگ N-EUPEX   دارای دو هاب از جنس فولاد می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. شرکت کیهان افزار زاگرس در لیست محصولات کوپلینگ توانسته اند موفق به عرضۀ انواع کوپلینگ ان یوپکس شوند که کارایی قابل توجهی درون سیستم های مکانیکی دارند.

خرید کوپلینگ ان یوپکس

کوپلینگ ان یوپکش شامل قطعات انعطاف پذیری الاستومتری یا رابر است که قابلیت آزمایش برای آنها، به واسطۀ ورود نیروهای فشاری و خمشی وجود دارد. بدین وسیله بتوانند سختی قطعات اصلی کوپلینگ N-eupex را می توان در برابر شرایط محیطی و کار تعیین نمایند. نحوۀ محاسبۀ گشتاور موتور به واسطۀ اتصال شفت- هاب انجام می پذیرد چون از محرک به متحرک منتقل می گردد. عملکرد اصلی این نوع کوپلینگ به واسطۀ هاب و رابر انجام می پذیرد.

کوپلینگ ان یوپکس دارای سایز 23 است که متناسب با گشتاوری معادل 19 الی 62 هزار نیوتن بر متر ساخته شده اند و در طراحی سیستم های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کوپلینگ N-eupex به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد، رابرهای الاستومتر با قابلیت فشرده سازی بالا، شرایط را برای تغییر دمای قابل تحمل هموار می سازد.

در حال حاضر فروش کوپلینگ ان یوپکس  در چهار تایپ متفاوت منجمله A، B، D و H صورت می پذیرد که دارای ساختار ساده ای هستند. به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که از آن برخوردار هستند، نقش بسزایی در عملکرد سیستم های مکانیکی دارند. جهت خرید Coupling N-eupex می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل نمائید.

 

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()