فن و فیلتر از دیگر انواع قطعاتی است که در طراحی سیستم های تهویۀ هوای صنعتی بیشتر ملاحظه می شود. از ویژگی های مهم فن و فیلتر ، می توان به کارایی خاص آن اشاره کرد چون همزمان با ایجاد گردش هوا، قابلیت فیلتراسیون هوا و از بین برند آلودگی های محیط را دارد. بدین ترتیب کارفرمایان متناسب با سیستم های هواکش صنعتی، می توانند اقدام به خرید فن و فیلتر در ابعاد متفاوت نمایند. بنیس کمپانی در لیست محصولات خود توانسته، مدل های متفاوتی از فن و فیلتر IP54 را قرار دهند. در نتیجه صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند با در نظر گرفتن مشخصات فنی سیستم های هواکش، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز آن سیستم را خریداری نمایند.

خرید فن و فیلتر مناسب

همانطور که می دانید، بیشترین کاربرد فن و فیلتر در محیط های صنعتی است چون به کارگیری از سیستم های مکانیکی و دستگاه متعدد، جهت تسویۀ هوای محوطه می توان از مزایای این قطعه بهره گرفت. اگر در صدد برای خرید فن و فیلتر هستید، با در نظر گرفتن نوع فعالیتی که در محل صورت می پذیرد، می توانید مناسب ترین مدل آن را انتخاب نمائید.

بنیس کمپانی در زمینۀ  فروش فن و فیلتر و دیگر سیستم های هواکش صنعتی و خانگی، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی می باشند. هنگام خرید فن و فیلتر بایستی مشخصات فنی دستگاه را در نظر گرفته و سپس بر مبنای سیستم تهویه مطبوع می توانید مناسب ترین مدل آن را خریداری نمائید.

این قطعه از جمله دستگاه هایی است که دارای ساختار پیچیده ای نمی باشد و مهمترین اجزای آن شامل فن دمنده، مبدل حرارتی، فیلتر و سینی تخلیه می باشد. با توجه به مطالب مذکور، به سهولت می توانید نسبت به سیستم های تهویۀ هوا، اقدام به خرید فن و فیلتر در ابعاد مناسب نمائید.

   بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()