قیمت نایلون حبابدار بر پایۀ فاکتورهای متعدد تعیین می گردد که موضوع مقالۀ این هفته را بدان اختصاص دادیم. پلاستیک حبابدار از جمله نایلون های پر مصرف در امور بسته بندی به شمار می رود که دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد می باشد . علت نامگذاری این نوع پلاست ، به دلیل ویژگی های ظاهری آن است که متشکل از یک لایه با بالشتک های هوا می باشد.  قیمت نایلون حبابدار نسبت به ویژگی هایی که از آن برخوردار است، صرفه اقتصادی دارد چون پلاستیک مناسبی برای جلوگیری از ضربات شدید به کالاهای بسته بندی می شود.

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر در بازار

شرکت باران پلاست با مشاهدۀ حجم بالای تقاضا برای خرید پلاستیک های صنعتی، در لیست محصولات خود موفق به تولید و عرضۀ پلاستیک حبابدار در سایز و ضخامت متفاوت گشته اند. بدین ترتیب با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. مراکز عرضه کنندۀ پلاستیک های صنعتی به سهولت می توانند بدون واسطه از طریق این مجموعۀ معتبر، پس از مشاهدۀ لیست قیمت نایلون حبابدار و دیگر محصولات تولید شده، ارزان تر از بازار اقدام به خرید پلاستیک نمایند.

از مزایای نایلون حبابدار برای بسته بندی لوازم خانگی و دیگر محصولات تولیدی شرکت ها بهره گرفته می شود. جهت بسته بندی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم الکترونیکی، امور باربری و غیره از مزایای نایلون حبابدار بهره می گیرند چون تأثیر بسزایی بر رو کاهش خسارات حمل و نقل دارد. قیمت نایلون حبابدار در بازار بر اساس نوع پلاستیک تعیین می گردد.

میزان ضخامت، کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک و مدل طراح موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت نایلون حبابدار دارند. بدین ترتیب صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند جهت جلوگیری از خسارات حین باربری و نگهداری اقلام، اقدام به خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان، از طریق شرکت باران پلاست نمایند.

 باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()