کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های کاربردی در صنعت به شمار می رود که می توانید در ساخت لوازم خانگی، تجهیزات و دستگاه های صنعتی ملاحظه نمائید. اساس عملکرد دستگاه  کمپرسور اسکرو به صورت حرکت دورانی حول رزوه های نر و ماده در خلاف جهت یکدیگر می باشد. در طول حرکت دوار گونۀ این دستگاه، فشار و دما نوسان یافته و در نهایت شرایط برای متراکم سازی هوا مهیا می گردد. فروشگاه مکانیکا به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع کمپرسور اسکرو و کمپرسور پیستونی گردند.

عملکرد کمپرسور اسکرو و مهمترین ویژگی آن

از ویژگی های کمپرسور اسکرو می توان به کار متناوب آن اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با صنایع مختلف، می توانند بهترین نوع کمپرسور اسکرو را خریداری نمایند. با استفاده از دو روتور مارپیچی که در خلاف جهت یکدیگر حرکت دارند، شرایط برای کاهش حجم هوا فراهم می شود. کمپرسورهای اسکرو متناسب با مکانیزم فشرده سازی که از آن برخوردار هستند، به صورت مستمر، هوای فشرده تولید می کنند. فروش کمپرسور پیستونی از طریق مجموعه ی مکانیکا انجام می گیرد.

نحوۀ عملکرد دستگاه کمپرسور اسکرو به نحوی است که هوای محیط از فیلتر عبور داده و وارد هواساز می شود. در گام دوم، هواساز هوای داخل دستگاه را متراکم می نماید. در مرحلۀ بعدی، هوای فشرده به همراه روغن از قسمت هواساز خارج  می شود و جهت جداسازی هوا از روغن به درون مخزن سپراتور منتقل می گردد. در این مرحله هوای متراکم داخل رادیاتور شده تا دمای آن پایین آید و در گام آخر، هوا پس از خارج شدن از مخزن سپراتور، از فیلتر سپراتور عبور نموده تا بخارات روغن نیز از هوا جدا گردد.

خرید کمپرسور اسکرو بر مبنای مشخصات فنی آنها منجمله فاکتور میزان هوادهی در فشار 8 بار، 10 بار و قدرت الکتروموتور تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با فعالیت و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی که تولید می کنید، می توانید بهترین کمپرسور اسکرو و کمپرسور پیستونی را خریداری نمائید.

    فروشگاه مکانیکا 

آدرس : تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی شرکت دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()