کوپلینگ MT از جمله قطعات کاربردی در صنایع مختلف به شمار می رود چون به عنوان محور اصلی بین موتور شفت پمپ قرار گرفته می شود. مصارف کوپلینگ ام تی را می توان در طراحی و ساخت موتورهای سانتریفیوژ مشاهده نمود که توانسته اند شرایط مناسبی را برای اتصال میان شفت و موتور، در حالت مورب بوجود آورند. به طور کلی فروش کوپلینگ MT با مشخصات فنی متفاوت انجام می پذیرد و به همین دلیل شاهد عرضۀ کوپلینگ MT در مدل های متفاوت هستیم. جهت خرید کوپلینگ ام تی و دیگر انواع آن می توانید با بخش فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

خرید کوپلینگ ام تی با دوام

عملکرد کوپلینگ MT به نحوی طراحی شده است که شرایط را برای حرکت دورانی و مدور موتور به شفت پمپ مهیا می سازد. قطعاً شرایط را برای انتقال حرارت مورد نیاز آماده می سازد و با خرید کوپلینگ ام تی در ابعاد و طرح مناسب، می توان قدرت و توانایی دستگاه را بهبود بخشید. کوپلینگ فلزی، کوپلینگ لاستیکی و هیدرولیکی از انواع کوپلینگ موجود در بازار به شمار می روند. جنس و نوع کوپلینگ MT از آلیاژ فولاد مقاومت است که متشکل از درصد بالای از کربن و چدن می باشد. از مهمترین مزایای کوپلینگ ام تی می توان به مقاومت بالای آن به رطوبت و حرارت بالای سرعت گشتاور اشاره نمود.

هدف از طراحی و ساخت کوپلینگ ام تی، به کارگیری آن برای انتقال نیرو و توان گشتاور محوری در تجهیزات و قطعات صنعتی می باشد. هنگام خرید کوپلینگ MT، با تنوع دسته بندی این قطعه رو به رو خواهید شد که مهندسین متناسب با ماشین آلاتی که قصد طراحی و ساخت آن را دارند، انتخاب و خرید خود را انجام می دهند. جهت دریافت لیست قیمت کوپلینگ MT می توانید با شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()