از فیلترشنی برای تصفیه آب استفاده می شود و از آسان ترین روش ها برای تصفیه آب می باشد.  فیلتر شنی  که آن را صافی شنی هم می شناسند ، دستگاهی برای حذف املاح اضافی  ذرات جامد می باشد. آب دارای املاع معدنی می باشد که موجب کدورت آب می شود. در سیستم های تصفیه آب از فیلترشنی استفاده می شود تا بتوان مواد اضافی آب را جداسازی کرد. موارد استفاده از فیلتر شنی بسیار زیاد بوده و از مزایای فیلترشنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • اشغال فضای کم
  • سرعت بالای تصفیه آب
  • داشتن مکانیسم ساده

خرید فیلترشنی

فیلتر شنی یکی از وسیله های کاربردی در تصفیه آب می باشد. برای خرید فیلترشنی باید متناسب با مصارفی که دارید نوع مناسب فیلتر شنی را تهیه نمایید. فیلترشنی از مراحل زلال سازی و تصفیه تکمیلی می باشد. از فیلترشنی در پکیج تصفیه فاضلاب استفاده می شود. این وسیله به این صورت عمل می کند که با به دام انداختن ذرات معلق آب موجب تصفیه سازی آن می شود. فیلترشنی به این صورت عمل می کند که فاضلاب از ورودی دستگاه به فیلترشنی ورود پیدا کرده و سپس از لایه های فیلتر عبور می کند که این لایه ها از سیلیس می باشد و در نهایت آب زلال از خروجی ، خارج می شود. برای خرید فیلترشنی در کیفیت عالی به سایت شرکت اطلس آب مراجعه کند. این مجموعه انواع فیلترشنی را با بهترین قیمت ارائه می کند.

فروش فیلترشنی به صورت اینترنتی

برای خرید فیلترشنی مانند  فیلتر شنی FRP  به صورت اینترنتی از طریق سایت شرکت اطلس آب اقدام نمایید. این شرکت عرضه ی دستگاه های فیلترشنی را به صورت مستقیم ارائه می کند. خرید اینترنتی فیلترشنی روشی آسان برای تهیه ی این وسیله می باشد و محصولات خریداری شده در زمان کوتاه برایتان ارسال خواهد شد.

    شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()