کمپرسور اسکرو یکی از کاربردی ترین تجهیزات در ساخت ماشین آلات و دستگاه های صنعتی می باشد. از مزایای دستگاه کمپرسور اسکرو با ظرفیت و مدل های مختلف در قسمت های مختلف تجهیزات و لوازم خانگی و صنعتی بهره می گیرند. با توجه به اینکه این دستگاه در طبقه بندی های متفاوت ساخته می شوند، متناسب با سیستم های مختلف، می توانید مناسب ترین کمپرسور را خریداری نمائید.

مهمترین مزایای کمپرسور اسکرو

هدف از طراحی این نوع کمپرسور اسکرو، متراکم سازی سیالات گازی شکل همچون هوا و بخار می باشد. شرکت هوامدار به عنوان یکی از مراکز تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های درایر تبریدی، مخزن هوای فشرده، خشک کن هوا، تله آبگیر، میکروفیلتر و کمپرسور اسکرو در ایران فعالیت می کنند.

عملکرد کمپرسور اسکرو به نحوی است که امکان مکش هوا و متراکم سازی آن را فراهم می آورد. دو روتور در طراحی دستگاه های کمپرسور به کار گرفته می شود که به صورت متناوب عمل می کند. این نوع دستگاه، فاقد نوسان در حداکثر فشار کاری است. در طراحی کمپرسور اسکرو، قطعات به کار رفته درون دستگاه، کمتر تحت اصطکاک قرار گرفته می شود و بدین ترتیب نیاز نیاز به نگهداری و تعمیرات اندکی دارد.

بازدهی دستگاه کمپرسور اسکرو بسیار است چون دارای جریان یکنواخت و ظرفیت هوادهی متناوب می باشد. کمپرسور اسکرو دارای حجم اندک نسبت به دیگر انواع کمپرسور می باشد و از فندانسیون ساده برخوردار است. لرزش اندک، داشتن حالت پیوسته در فرآیند متراکم سازی هوا، تسهیل در نصب و راه اندازی، کاهش میزان  مصرف انرژی نسبت به ظرفیتی که دارد از جمله ویژگی های شاخص دستگاه های کمپرسور هوا به شمار می روند. قیمت کمپرسور اسکرو بر اساس برند، میزان ظرفیت و اجناس به کار رفته درون دستگاه تعیین می گردد. جهت دریافت لیست قیمت  فروش کمپرسور اسکرو تسمه ای می توانید با مجموعۀ هوامدار تماس بگیرید.

 شرکت هوامدار  

آدرس :تهران - شهرک صنعتی نصیرآباد - خیابان سرو ۱۸ - پلاک ۱۳- F151

تلفن :    ۰۲۱۵۶۳۹۲۲۱۰- ۰۲۱۵۶۳۹۲۰۰۱

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()