فن و فیلتر به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که همزمان دو کار را موازی یکدیگر انجام می دهند. به عبارتی در کنار گردش هوا، این دستگاه قادر به از بین بردن ذرات معلق در محیط می باشد. بنابراین در برخی از صنایع، خرید  فن و فیلتر بیش از فن ضرورت دارد و کاربردی تر است. در حال حاضر از سوی کمپانی های مختلف، شاهد تولید و فروش انواع فن و فیلتر در ابعاد مختلف می باشیم. بنیس کمپانی در لیست محصولات فروشگاه، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع فن و فیلتر IP54 در مدل های مختلف گردند.

خرید فن و فیلتر با بهترین کیفیت

بدین ترتیب صاحبان صنایع در حوزه های مختلف، در صورت نیاز به پاکیزگی هوای محیط کار می توانند از مزایای فن و فیلتر استفاده نمایند. فن و فیلتر با عنوان فن فیلتر باکس نیز در صنعت شناخته می شود و کاربرد گستردۀ آن، برای فیلتراسیون و تأمین هوای پاکیزه و عاری از گرد و غبار در محیط های کوچک می باشد. فن و فیلتر مانند فن تابلو برق به سهولت نصب شده و امکان تعمیر فن و تعویض فیلترها در مدت زمان کوتاهی صورت می پذیرد. خرید فن تابلو برق را از طریق سایت انجام دهید.

باکس هوارسان، باکس فن مکنده، فیلتر باکس با دریچه تنظیم هوا، فیلتر باکس هواساز و باکس فن هوای تمیز نیز از دیگر انواع عناوین فن و فیلتر به شمار می روند. بیشترین کاربرد فن و فیلتر را می توانید در صنایعی که تأمین هوای عاری از میکروب و آلودگی حائز اهمیت است، مشاهده نمود. صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع پتروشیمی، صنایع مواد غذایی، صنایع تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه ها، مراکز درمانی، بیمارستان ها و ... برخی از موارد کاربرد انواع فن و فیلتر به شمار می روند.

بنیس کمپانی از جمله مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات سیستم های هواکش صنعتی و خانگی مانند فن تابلو برق فعالیت می کنند و می توانند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()