فن ebmpapst از جمله برندهای معروف در بازار به شمار می روند که محصول ساخت کشور آلمان است. فن دارای کاربرد گسترده ای است چون به منظور تهویۀ هوا مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه های فن از اجزای مختلفی برخوردار می باشند که می توان به پروانه، بدنه، الکتروموتور و یاتاقان اشاره نمود. در حال حاضر فروش فن ebmpapst در میان برندهای دیگر مشهود می باشد. صاحبان صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، با خرید فن Ebmpapst در گروه آکسیال، رادیکال و یا بلوور نیاز خود را برای راه اندازی سیستم تهویۀ مطبوع مناسب فراهم آورند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در زمینۀ انتخاب مناسب ترین فن ebmpapst می توانید با کادر فروش بنیس کمپانی مشورت نمائید.

خرید فن ebmpapst اورجینال

از ویژگی های شاخص فن ebmpapst می توان به نوع کاربرد آن در ابعاد و ولتاژهای متفاوت اشاره نمود. ضمن آنکه این نوع فن ها دارای موتور پروانه با توان و جنس بدنۀ متفاوت هستند. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توان راحت تر فن ebmpapst را انتخاب نمود که توان و ظرفیت لازم را داشته باشد. در طراحی سیستم های دیجیتالی که از قطعات الکترونیکی متعددی بهره گرفته می شود، جهت جلوگیری از افزایش دما می توانند از مزایای فن استفاده نمایند.

به هر حال مدل های متنوعی از انواع فن  Ebmpapst در بازار عرضه می شوند و به همین دلیل صاحبان صنایع بایستی توجه لازم نسبت به انتخاب نوع فن بر اساس جنس، ابعاد و توان آن داشته باشند. متناسب با کاربردی که صاحبان صنایع برای استفاده از فن در نظر می گیرند، می توانند از مزایای فن های جریان محوری، فن سانتریفیوژی و فن جریان متقاطع استفاده نمایند. جهت استعلام لیست قیمت فن ebmpapst می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید و با آسودگی خاطر به صورت اورجینال محصولات این برند شناخته شده را خریداری نمائید.

    بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()