فن ebmpapst از جمله پرفروش ترین برندهای موجود در بازار محسوب می گردد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به معرفی فن Ebmpapst بپردازیم چون از کیفیت بالا برخوردار می باشند. با توجه به رشد و پیشرفت سیستم های الکتریکی و به کار بردن آنها در تجهیزات و دستگاه های مختلف، حفظ دمای متعادل و پایین نگه داشتن آن برای سازندگان چنین تجهیزاتی ضرورت دارد. بدیهی است خرید فن ebmpapst و به کارگیری آن در داخل این گونه تجهیزات مهم می باشد. بنیس کمپانی به منظور برآورده نمودن نیاز صاحبان کسب و کار، توانسته اند در لیست قطعات فن، امکان خرید فن ebmpapst را برای آنان فراهم آورند.

خرید فن تابلو برق ebmpapst

فن ebmpapst توسط شرکت ای بی ام در کشور آلمان تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند. این کمپانی معتبر به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت انواع فن الکتریکال فعالیت می کنند و متناسب با نیاز مشتریان، در سایز و ظرفیت های متفاوت، اقدام به تولید فن ebmpapst نموده اند. همانطور که می دانید تهویۀ به موقع هوای داخل یک محوطۀ بسته، می تواند بازدهی و عملکرد سیستم های الکترونیکی را دو چندان نماید.

فن و فیلتر به منظور خنک کاری یک محوطۀ بسته که دارای تجهیزات الکترونیکی است، مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت کنترل سیستم فن صنعتی از یک ترموستات استفاده می شود. بدین ترتیب فن را به صورت اتوماتیک بتوان وارد مدار و یا خارج نمود. هم اکنون فروش فن ebmpapst را در مدل های متفاوت می توانید در سطح بازار خریداری نمائید. کمپانی ای بی ام آلمان توانسته بر اساس استانداردهای  CE، UL، CSA و VDE موفق به ساخت انواع فن و قطعات مرتبط به راه اندازی سیستم های تهویۀ هوا گردند. در صورت تمایل به خرید فن و فیلتر مانند خرید فن ebmpapst اورجینال می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تمام حاصل فرمائید.

 بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()