کوپلینگ Jaw از جمله انواع کوپلینگی است که در ساخت برخی از تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. کوپلینگ به منظور اتصال شفت ها به یکدیگر به کار برده می شوند. بدین ترتیب نقش مهمی در عملکرد تجهیزات صنعتی دارند. فروش کوپلینگ Jaw در سایزهای متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف به سهولت می توان مناسب ترین کوپلینگ را انتخاب نمود. شرکت کیهان افزار زاگرس از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینۀ فروش کوپلینگ همچون کوپلینگ Jaw ، کوپلینگ شبکه ای، کوپلینگ امگا و ... فعالیت می کنند.

خرید کوپلینگ جاو با کیفیت

هدف از کاربرد کوپلینگ Jaw در ساخت ماشین آلات صنعتی، چند برابر نمودن میزان گشتاور موتور می باشد. در واقع با استفاده از چنین تجهیزاتی می توان بازدهی ماشین آلات را بهبود بخشید و به نحوی، شرایط مناسبی را برای کنترل سیستم های مکانیکی فراهم نمود. کوپلینگ به عنوان یک المان مکانیکی، قابلیت اتصال دو محور را فراهم می آورد. بنابراین متناسب با تجهیزات مکانیکی مختلف، به کارگیری کوپلینگ جاو، می تواند شرایط مناسبی را برای جذب ارتعاشات و عدم انتقال حرارت فراهم آورد.

با اتصال Jaw Coupling  ، انتقال قدرت را از یک محور و به یک محور دیگر انجام می دهند و در نتیجه حفظ و نگهداری از این گونه تجهیزات به نوعی ضرورت دارد. برخی از انواع کوپلینگ دارای قابلیت تعویض هستند و برخی از آنها را می توان تعمیر نمود و مجدداً مورد استفاده قرار داد. در حالت کلی، تعمیر و نگهداری از کوپلینگ جاو کار راحتی نیست و بایستی بدان توجه نمود. قیمت کوپلینگ Jaw بر مبنای سایز و کیفیت آن تعیین می گردد که می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس استعلام نموده و پس از بررسی تمام جزئیات و مشخصات فنی، بهترین را خریداری نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()