کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های کاربردی است که در ساخت بسیاری از تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. در این مقاله به برخی از ویژگی های مهم کمپرسور اسکرو می پردازیم تا بیشتر با نحوۀ عملکرد این دستگاه مهم و پرکاربرد آشنا شوید. فروش  کمپرسور اسکرو در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون متناسب با سیستم های مکانیکی، دستگاه کمپرسور با ظرفیت های متفاوت به کار گرفته می شود. فروشگاه مکانیکا به عنوان یکی از تأمین کنندگان دستگاه های کمپرسور، توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به فروش درایر میکروپور و کمپرسور اسکرو با ظرفیت های مختلف گردند.

اجزای اصلی کمپرسور اسکرو

دستگاه کمپرسور اسکرو دارای اجزای مختلفی منجمله فیلتر هوا، فیلتر روغن، بلبرینگ، دریچه های مکش، دریچه های تخلیه، موتور، مخازن ذخیره سازی، روتور، بخش کنترل سیستم و فیلتر سپراتور می باشند. هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که عملکرد کمپرسور اسکرو را تعریف می کنند. مصارف اصلی کمپرسور اسکرو را می توان در صنعت الکترونیک، خودروسازی، تولید مواد شیمیایی، صنایع هوایی و غیره ملاحظه نمود.

طراحی و فروش کمپرسور اسکرو در دسته بندی متفاوت منجمله کمپرسور اسکرو خشک و روغنی صورت می پذیرد. هر کدام از آنها دارای عملکرد منحصر به فردی می باشند که تمایز میان آنها را بوجود می آورد. با به کارگیری هواساز در طراحی کمپرسور اسکرو، به سهولت توانسته اند از میزان لرزش و صدای این دستگاه بکاهند. از رایج ترین موارد کاربرد کمپرسور اسکرو می توان به دستگاه های کولر گازی اشاره نمود. این دستگاه به وسیلۀ یک روتور مارپیچی، اقدام به مکش هوای اطراف می نماید و پس از متراکم سازی، هوای خروجی از دستگاه با قدرت بیشتر به بیرون انتقال پیدا می کند. متناسب با سیستم های مختلف، بایستی در خرید درایر میکروپور و کمپرسور اسکرو توجه و دقت بسزایی داشت. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر درباره ی درایر میکروپور می توانید با کاشناسان فنی فروشگاه مکانیکا تماس حاصل فرمائید. 

    فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()