فیلتراسیون میکروپور را می توانید از طریق مراکز عرضۀ تجهیزات کمپرسور خریداری نمائید. در این مقاله شما را با انواع فیلتر میکروپور و ویژگی های آن آشنا می سازیم. کمپانی میکروپور از جمله مراکز تولید کنندۀ فیلتراسیون میکرونی، فیلترهای سپراتور مخزنی و ... به شمار می روند که توانسته اند محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار نمایند. فروش فیلتراسیون میکروپور در مدل های متفاوت انجام می پذیرد که می توانید متناسب با سیستم های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. جهت استعلام انواع فیلتر میکروپور می توانید با کادر فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

فروش انواع فیلتر میکروپور

فیلتراسیون میکروپور دارای بیش از 4 هزار ساعت کارکرد می باشد که امکان به کارگیری آن را در تجهیزات پیشرفته مهیا سازد. هدف از طراحی و ساخت فیلتر و انواع میکروفیلتر، جذب ذرات روغنی و گرد و غبار می باشد. بدین ترتیب در سیستم و ماشین آلاتی که حضور گرد و خاک می تواند صدماتی را برای آنها بوجود آورد، نصب فیلتراسیون میکروپور می تواند کاربردی باشد.

فروش فیلتراسیون میکروپور در دسته بندی های متفاوت منجمله سری G، HG، HGH، F و G-MSS صورت می پذیرد. بدین ترتیب بر اساس سیستم و عملکرد ماشین آلات و تجهیزات صنعتی می توانید اقدام به خرید فیلتر میکروپور نمائید. کاربرد دستگاه فیلتر میکروپور را می توان در امور آماده سازی تجهیزات هوای فشرده مشاهده نمود. معمولاً محل نصب فیلتراسیون میکروپور بعد از قطعات تله آبگیر می باشد و به صورت فلنجی و رزوه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت فیلتراسیون میکروپور بر مبنای نوع و میزان ظرفیت آن تعیین می گردد. ضمن آنکه با وارداتی بودن چنین قطعاتی، از قیمت ثابت برخوردار نمی باشند. جهت دریافت لیست قیمت خرید کمپرسور اسکرو  ، فیلتر میکروپور، درایر میکروپور و ... می توانید با دفتر فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()