آمونیوم فرمات به عنوان یکی از محلول های اصلی و کاربردی در صنعت شیمی به کار برده می شود. فروش آمونیوم فرمات به صورت بسته بندی قوطی انجام می پذیرد و توسط برخی از مراکز دانش پژوه شاهد تولید و عرضۀ آن به بازار داخل هستیم. اگر از ویژگی و کاربرد آمونیوم فرمات آگاه نمی باشید، ما را تا انتهای مقالۀ کوتاه این هفته همراهی کنید. آمونیوم فرمات در حالت خالص به صورت شفاف متمایل به سفید است که در اثر حرارت، تجزیه شده و نمک آمونیاک و فرمیک اسید تولید می شود. از آمونیوم فرمات به حالت محلول آبی 50% در مصارف تولید دارو و همچنین مکمل های خوراک دام و طیور بهره گرفته می شود.

خرید آمونیوم فرمات

لازم به ذکر است که شکل ظاهری محلول آمونیوم فرمات 50% به صورت مایع شفاف و بی رنگ می باشد. صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات تخصصی و واحدهای آزمایشگاهی، به صورت دانش بنیان در عرصۀ تولید حد واسط های تخصصی و محصولات شیمیایی آزمایشگاهی، در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به تولید و فروش آمونیوم فرمات گردند. 

کاربرد اصلی آمونیوم فرمات در صنعت شیمی به دلیل خاصیت تجزیه پذیری آن در برابر گرماست که به فرمامید و آب تبدیل می شود. در نتیجۀ این اتفاق شیمیایی، ترکیب میان مواد شیمیایی فرمات آمونیوم با اسید رقیق، باعث تولید فرمیک اسید می شود. بدین ترتیب از خواص آمونیوم فرمات برای کاهش میزان پالادیوم بر کربن گروه های عاملی بهره گرفته می شود. البته این ماده در برابر ترکیب شیمیایی Pd/C به دی اکسید کربن، هیدروژن و آمونیاک تجزیه می شود. با توجه به گستردگی کاربرد آمونیوم فرمات به عنوان مادۀ اولیۀ شیمیایی در صنعت، هلیدنگ شیمیایی شهرابی توانسته اند با تولید و تأمین محلول آمونیوم فرمات به رشد و پیشرفت صنایع داخلی کمک کنند.

صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا 

آدرس دفتر مرکزی:تهران،جنت آباد شمالی،خیابان 12 متری اول شمالی،بن بست بهارستان16،پلاک 10

ایمیل: Info@EngShahrabi.Com

شماره تماس:

مدیر عامل:09127016594 

کارشناس فروش:09962211072

کارشناس فنی:09100655009

نمایندگی بازار پخش محصولات(اطلس شیمی):

آدرس : تهران، سه راه افسریه، بلوار امام رضا، بعد از میدان آقا نور، مجتمع مواد شیمیایی کیمیا، شماره 139

شماره تماس نمایندگی فروش محصولات: 02166383621-02166383569- 02166383426

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()