فن یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که می توان در تجهیزات و سیستم های تهویۀ هوا استفاده نمود. فروش فن بر اساس نوع کاربری و جریان تبادل هوا در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. متناسب با ویژگی های هر فن، می توان در صنایع متفاوتی، از عملکرد این قطعه در راستای تهویۀ هوا و خنک سازی محیط بسته استفاده نمود. همانطور که می دانید متناسب با محیط های مختلف که از تجهیزات الکترونیکی استفاده می گردد، می توان از مزایای فن برای کاهش دمای محیط و یا از بین بردن گرد و غبار بهره گرفت. فروش فن و فیلتر به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به یک محیط بسته صورت می گیرد. بنیس کمپانی بیش از یک دهه است که در عرصۀ فروش فن توانسته اند شناخته شده ترین برند آلمانی را تأمین نموده و به بازار عرضه نمایند.

فروش فن با ولتاژهای متفاوت

کاربرد فن در سیستم های الکتریکی مختلف انجام می پذیرد چون جریانی که چنین تجهیزاتی از خود ساطع می کنند، باعث افزایش دمای محیط می گردد. بنابراین با نصب فن در ابعاد و نوع مناسب می توان مانع از این اتفاق شد و بایستی افراد توجه ویژه نسبت به این مسائل مهم داشته باشند. امروزه متناسب با سیستم های مختلف به سهولت می توان در فهرست فروش فن، بهترین محصول را انتخاب نموده و خریداری کرد. با نصب به موقع فن و سیستم های تهویۀ هوا، می توان طول عمر تجهیزات الکترونیکی و صنعتی را دو چندان نمود.

فروش فن آلمانی متشکل از فن ebmpapst است که در ابعاد و ولتاژ متفاوت ساخته می شوند. بنابراین با در نظر گرفتن نوع کاربری که سیستم های مختلف دارند، به سهولت می توانید فن تابلو برق، فن تابلویی و فن و فیلتر خریداری نمائید. جهت راهنمایی بیشتر و سفارش فن تابلویی استاندارد و با کیفیت می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

 بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()