بوراکس از جمله مواد معدنی است که دارای فرمول شیمیایی Na2B4O7 می باشد. این نوع مادۀ معدنی دارای یک سری ویژگی و ساختار منحصر به فرد می باشد که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان می پردازیم. پودر بوراکس با اسامی دیگری همچون سدیم تترابورات، بوره و دی سدیم شناخته می شود. بدین ترتیب دارای مصارف خاصی در محیط های صنعتی می باشد. فروش بوراکس به صورت پودر سفید رنگ است که هنگام در معرض قرار گرفتن با حرارت، تغییر رنگ می دهد. فروشگاه دیجی شیمی به عنوان یکی از مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران شناخته می شود که توانسته اند مبتنی برای نیاز کارخانجات، در لیست محصولات امکان خرید بوراکس و آب مقطر را فراهم نموده اند.

سفارش اینترنتی بوراکس

بیشترین مصارف بوراکس را می توانید در امور خانگی مشاهده نمائید. از ویژگی و مشخصه های فیزیکی و ظاهری بوراکس می توان به حالت جامد و پودر کریستال مانند آن اشاره نمود، که به رنگ سفید می باشد. یکی از نکات مهم و اساسی که هنگام استفاده از بوراکس باید در نظر گرفته شود، به هیچ عنوان نبایستی در معرض هوای خشک قرار گرفته شود چون در مدت زمان کوتاهی رطوبت خود را از دست می دهد. از جمله خواص پودر بوراکس می توان به تولید نمک اسید بوریک اشاره نمود.

در حالت طبیعی، بوراکس به صورت یک کانی کریستالی است که در زمان تست شعله، رنگ آن زرد و یا مایل به سبز تغییر می یابد. پودر بوراکس به عنوان یک حل شونده مورد استفاده قرار گرفته می شود و دارای قابلیت حل شوندگی درون مایعات همانند آب می باشد. این نوع پودر سمی نیست و در اکثر موارد در تولید پودر ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در صورت نیاز به سفارش خرید آب مقطر و بوراکس می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصص می توانند شما را در زمینۀ خرید مواد شیمیایی مانند آب مقطر راهنمایی کنند.

 

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()