در حال حاضر شاهد فعالیت نماینده Ebmpapst در ایران هستیم چون فن های ebmpapst از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است. در این مقاله تلاش داریم تا شما را بیشتر با فن های ای بی ام آشنا سازیم تا در صورت لزوم بتوانید از ویژگی های این نوع محصول بهره مند گردند. فن ebm به دلیل ساختاری که از آن برخوردار است، متناسب با نوع کاربری، صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. هم اکنون شاهد فعالیت مراکز نماینده ebmpapst در ایران هستیم چون بسیاری از افراد خواستار خرید محصولات برند ebmpapst می باشند که تولید کشور آلمان است. هم اکنون بنیس کمپانی به صورت حرفه ای، به عنوان نمایندۀ معتبر ebmpapst اقدام به فروش انواع فن تهویه می نمایند.

بهترین نماینده ebm در تهران

فن های ebm از نظر عملکرد در سطح بالایی قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب کارخانجات و شرکت های مختلف می توانند متناسب با سیستم های تهویۀ هوا، اقدام به خرید فن های ای بی ام نمایند. از کم مصرف ترین فن های موجود در بازار می توان به فن محوری ebm اشاره نمود که قابلیت به کارگیری درون سیستم های خنک کاری و تهویۀ هوا در صنعت را دارند. در صورت لزوم به نیاز فن های آلمانی می توانید به نماینده ebmpapst در تهران مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکانات حرفه ای که در اختیار دارند، می توانند نیاز شما را برآورده نمایند.

لازم به ذکر است که فن ها، قادر به صورت محوری و به موازات شافت موتور چرخان به حرکت در می آیند. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف می توانید بهترین و کاربردی ترین فن های ای بی ام را خریداری نمائید. از مزایای خرید فن توسط مراکز نماینده ebmpapst، می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره نمود. چرا که با قیمت ارزان تر از بازار می توانید اقدام به خرید فن نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی و خرید انواع فن Ebmpapst می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

 بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()