کوپلینگ Jaw یکی دیگر از کاربردی ترین قطعاتی است که در طراحی سیستم های مکانیکی به کار برده می شود. امروزه شاهد به کارگیری کوپلینگ در برند و سایزهای مختلف هستیم چون متناسب با سیستم های مختلف بایستی جهت انتقال نیروی گرانشی، کاربردی ترین نوع کوپلینگ را به کار برد. کوپلینگ های جاو متشکل از سه بخش اصلی دو توپی فلزی و یک قطعۀ الاستومری می باشد. بدین ترتیب مبتنی بر مدل موتور و پمپ می توان کاربردی ترین نوع کوپلینگ را انتخاب نمائید. بر مبنای طراحی کامپیوتری سیستم های مکانیکی، جهت انتقال توان عمومی می توان اقدام به خرید کوپلینگ Jaw در سایز مناسب نمود. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در عرصۀ فروش قطعات کوپلینگ به شمار می روند که توانسته اند امکان خرید کوپلینگ جاو را برای مشتریان فراهم آورند.

ویژگی های شاخص کوپلینگ جاو

طراحی Jaw Coupling به نحوی است که گشتاور آن توسط لوب های الاستومری، در حالت فشرده سازی منتقل می گردد. بدین ترتیب می توان با به کارگیری الاستومری عنکبوتی، اقدام به طراحی کوپلینگ جاو به صورت سفارشی نمود. به طور کلی در پروسۀ ساخت کوپلینگ Jaw، اجزای مختلف به یکدیگر پرس می شوند، تا بدین وسیله بتوانند حرکت متناوب را برای این دسته از قطعات کوپلینگ فراهم آورند. این نوع کوپلینگ، دارای قابلیت تحمل فشارهای وارده می باشد و در دسته بندی کوپلینگ های لاستیکی قرار گرفته می شود.

استقبال از به کارگیری و خرید کوپلینگ Jaw، قابلیت انعطاف پذیری بالای این قطعه می باشد. ضمن آنکه متناسب با میزان تعدیل ارتعاشات، امکان رسیدگی به ناهماهنگی ها و رسیدن به محدوده دمای عملیاتی برای چنین قطعاتی فراهم می باشد. نصب کوپلینگ جاو به سیستم کمک می کند که بتواند محدوده دمای عملیاتی را کنترل کند و به نحوی سرعت تجهیزات در برابر شرایط شیمیایی همچنان حفظ می گردد. در صورت لزوم به خرید کوپلینگ جاو می توانید با مرکز فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()