کوپلینگ از مهمترین قطعاتی است که کاربرد اساسی در صنعت طراحی و ساخت ماشین آلات با ساختار مکانیکی دارد. کوپلینگ امگا یکی دیگر از انواع کوپلینگ انعطاف پذیر به شمار می رود که از متریال مرغوبی همچون مواد پلی یورتان ساخته می شوند. این نوع کوپلینگ به میزان قابل توجهی، دارای قابلیت جبران ناهمراستایی است که میان دو شفت ایجاد می کند. از مهمترین ویژگی های  کوپلینگ Omega می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. شرکت کیهان افزار زاگرس در لیست فروش قطعات کوپلینگ، کوپلینگ امگا را در سایزهای متفاوت عرضه می نمایند.

موارد کاربرد کوپلینگ امگا

این نوع کوپلینگ با سایز کوچک تر برای انتقال گشتاور بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. با در اختیار داشتن شفت هایی با قطر بزرگ، کوپلینگ های کوچک تر کاربردی تر خواهند بود. کوپلینگ Omega مجهز به فیوز است که بتوان در مواقع اضطراری، ارتباط دو طرف را قطع نمود. از دیگر مشخصه های اصلی این نوع کوپلینگ می توان به سبک بودن و عدم نیاز به روغنکاری اشاره نمود.

کوپلینگ امگا را به راحتی می توان نصب نمود و تعویض این قطعه نیاز به هیچ گونه جا به جایی قطعه نخواهد داشت. لازم به ذکر است که امکان استفاده از کوپلینگ Omega برای فواصل میان دو سر شفت، تا 300 میلی متر فراهم می باشد و نگهداری از این قطعۀ مکانیکی بسیار آسان است. البته از معایب اصلی این نوع کوپلینگ می توان به غیر قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود و به همین دلیل، هنگام قطع شدن اتصال میان دو شفت، بایستی کوپلینگ به طور کامل تعویض گردد. با توجه به مطالب مذکور، راحت تر از گذشته می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس با قیمت مناسب و کیفیت بالا، اقدام به خرید  کوپلینگ امگا  اورجینال نمائید.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()