فن تابلویی در سطح بازار بسیار متنوع عرضه می شوند که تفاوت عمدۀ آنها، ابعاد و نوع ساختارشان می باشد. چرا که امکان خرید فن و فیلتر تابلویی برای صاحبان صنایع فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف، می توانید مناسب ترین فن و فیلتر را خریداری نمائید. از مهمترین ویژگی های فن و فیلتر می توان به داشتن قطعۀ فیلتر اشاره نمود، که امکان تصفیۀ هوا را از آلودگی و گرد و غبار فراهم می آورد. بنابراین متناسب با سیستم های مختلف، می توانید نسبت به خرید فن و فیلتر در ابعاد و برندهای متفاوت اقدام نمائید.

بنیس کمپانی به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش قطعات سیستم های تهویۀ هواکش صنعتی فعالیت می کنند، این چنین توانسته اند موفق به  فروش فن و فیلتر با برندهای معتبر خارجی شوند.

انواع فن و فیلتر موجود در بازار

توسط این مجموعۀ معتبر، به سهولت می توانید فن و فیلترهای وارداتی، فن و فیلترهای داخلی و فن و فیلترهای H.N.M را در ابعاد متفاوت تهیه نمائید. با مد نظر قرار دادن ابعاد تابلو و کیس هایی که دارای تجهیزات الکترونیکی هستند، می توانید کاربردی ترین مدل و سایز فن و فیلتر آلمانی و ایرانی را خریداری نمائید. متناسب با سیستم های مختلف، قطعاً در انتخاب فیلتر و فن تابلویی بایستی دقت و توجهات لازم داشته باشید. چرا که تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و عملکرد سیستم های الکترونیکی خواهد داشت. در طراحی سیستم و تجهیزات الکترونیکی که حساسیت بالایی نسبت به وجود گرد و خاک دارند، خرید فن و فیلتر می تواند گزینۀ مناسب تری محسوب گردد. در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی بیشتر و دریافت مشاورۀ رایگان می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید که دارای سابقۀ طولانی در این حوزه می باشند.

 بنیس کمپانی  

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()