فیلتر شنی یا صافی شنی یکی از دستگاه های رایج در تصفیه آب می شود. فیلتر شنی از جنس فایبرگلاس یا فلز ساخته می شود. از فیلتر شنی برای حذف کدورت آب و ناخالصی های ان به کار می رود. این دستگاه می تواند ذرات معلق در آب بالاتر از 100 میکرون را جداسازی نماید و آب را تا حدی زلال سازی کند. از فیلتر شنی برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود. از مزایای فیلتر شنی می توان به قیمت ارزان، راندمان بالا طول عمر بالا اشاره کرد.

شرکت اطلس انواع فیلتر شنی  از جمله فیلتر شنی FRP را با بهترین کیفیت ارائه می نماید. فروش فیلتر شنی در انواع مخلتف توسط این مجموعه انجام می گیرد و افراد برای خرید فیلتر شنی باید متناسب با ظرفیت و شرایط و کاربرد مورد ظر اقدام به خرید فیلتر شنی متناسب با نیاز هایشان می شود.

عملکرد فیلتر شنی

طراحی و ساخت فیلتر شنی از طبیعت الهام گرفته شده است و استفاده از فیلتر شنی بسیار کم هزینه تر نسبت به روش های دیگر منجمله اولترافیلتراسیون و نانو فیلتراسیون است. فیلتر شنی مخزنی است که دارای شیر ورودی و خروجی بوده و دارای نازل هایی از شن و سیلیس می باشد. ذرات معلق آب با گذشتن از فیلتر و نازل های پوشیده از شن ، امکان ورود از آن را پیدا نکرده و در نتیجه این ذرات جداسازی می شوند. در ساخت بدنه ی فیلتر شنی از جنس های مختلف استفاده می شود به طور مثال از فلز ، فایبرگلاس و بتن و... ساخته می شود. فیلتر شنی با بدنه ی فلزی از نوع ورق گالوانیزه بوده و نوع فیلتر شنی بتنی معمولا برای تصفیه آب  خانه ها استفاده می شود که در ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار مستحکم است. فیلتر شنی فایبرگلاس نیز به وسیله ی کامپوزیت های تحت فشار به تولید رسیده اند و آن را  فیلتر شنی FRP  هم می نامند.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()