از شیوه های گندزدایی اب، استفاده از کلر می باشد. با استفاده از ترکیباتی حاوی کلر می توان میکروارگانیسم ها را از بین برد. کلر یکی از عناصر شیمیایی است که در گروه هالوژن ها قرار می گیرد. کلر واکنش پذیری بالایی دارد و زمانی که سلولی زنده با تماس با کلر قرار می گیرد، با ایجاد اختلال در سلول ، از بین می رود. با استفاده از کلرزن می توان کلر را به آب اضافه کرد.

شرکت اطلس آب فروش کلر زن را متناسب با مصارف مختلف ارائه می نماید و مشتریان گرامی می توانند خرید کلرزن  و پکیج تزریق کلر و سایر دستگاه های تصفیه آب را از این مجموعه ی معتبر و خصصی انجام دهند.

دستگاه کلرزن یکی از دستگاه های ضد عفونی کننده آب می باشد که معمولا در آخرین بخش از پاکسازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که در آب باکتری هایی وجود دارد و برای جلوگیری از رشد و گسترش آن ها از کلرزن استفاده می شود، زیرا وجود باکتری ها می تواند موجب بروز بیماری شود. کلر و ترکیبات کلر از متداول ترین موادی است که به منظور تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. کلر بر میکروب و باکتری، تخم انگل ، ویروس ها و... تاثیر می گذارد. 

خرید کلرزن با قیمت ارزان

کلری که به آب افزوده می شود موجب تشکیل اسید لریدریک و اسید هیپوکلر شده و یکی از ترکیبات عالی برای گندزدایی آب می باشد. انواع کلرزن توسط شرکت اطلس آب به فروش می رسد و برای خرید کلرزن و  پکیج تزریق کلر می توانید با مراجعه به سایت اطلس آب و تماس با همکاران ما انواع دستگاه های تصفیه اب منجمله کلرزن را تهیه نمایید. کلر زن و سایر تجهیزات عرضه شده توسط شرکت اطلس آب دارای طراحی ویژه و کیفیت ساخت بالا هستند و با قیمت بسیار مناسبی ارائه می شوند.

 شرکت اطلس آب

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()