در این پست تلاش داریم تا شما را با دستگاه درایر میکروپور  آشنا سازیم و اشارۀ مختصر به موارد کاربرد آن داشته باشیم. در حال حاضر شرکت های مطرحی در زمینۀ ساخت دستگاه میکروپور فعالیت می کنند و توانسته اند بر حسب نیاز صنایع مختلف، مناسب ترین دستگاه های درایر میکروپور را تولید نمایند. دستگاه درایر میکروپور دارای کندانسورهایی از نوع استاتیک بدون فن خنک کننده می باشند. به واسطۀ مکانیزم خنک کردن هوای فشرده شده خروجی از کمپرسور، شرایط راحت تری را برای فرآیند جداسازی رطوبت معلق در هوا فراهم می سازد. فروشگاه مکانیکا بر حسب فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند موفق به فروش درایر میکروپور با برندهای معتبر گردند.

مزیت راه اندازی درایر میکروپور

از مزیت های دستگاه درایر میکروپور می توان به طراحی متناسب و کم حجم آن اشاره نمود که شرایط مناسبی را برای کاهش سر و صدا فراهم می آورد و بدین ترتیب هزینۀ نگهداری و تعمیر چنین دستگاه هایی بسیار پایین می باشد. درایر میکروپور از جمله دستگاه های درایر تبریدی محسوب می گردد که دارای مزایای ذیل می باشد:

  • داشتن حداقل افت فشار
  • تولید صدای اندک
  • دمای بخار پایین
  • سازگاری با محیط زیست
  • سرویس راحت برای تخلیه خودکار
  • صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی

بدین وسیله متناسب با نیازی که دارید، می توانید کاربردی ترین نوع دستگاه درایر را خریداری نمائید. به طور کلی علت خرید درایر میکروپور این است که مسئولیت خشک کردن هوای فشرده را دارد. بدین ترتیب متناسب با نیاز و فضایی که در اختیار دارید، می توانید بهترین مدل میکرپور را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری نمائید. در حال حاضر از طریق فروشگاه مکانیکا، می توانید انواع درایر میکروپور را با ظرفیت های متفاوت و بهترین برند، همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

 

    فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()