فن تابلو برق چه کاربردی دارد؟ موضوع مقالۀ این هفتۀ ما را به خود اختصاص داده است. صاحبان مشاغل و افرادی که در صدد برای تأمین هواکش تابلویی هستند، می توانند ما را تا انتهای پست همراهی کنند و اطلاعات بیشتری در خصوص انواع فن تابلو برق فراهم نمائید. فن های تابلو برق در ابعاد متفاوت و شکل مکعب مربع ساخته می شوند که جنس بدنه و پروانۀ آن، فلز و یا پلاستیکی است. در حال حاضر امکان خرید فن تابلو برق در ابعاد 12*12، 15*15، 18*18، 20*20 و ... برای مشتریان فراهم می باشد که البته می بایست پیش از انتخاب فن، میران مصرف ولتاژ برق و همچنین جنس متریال اصلی آن و نحوۀ عملکرد فن مورد بررسی قرار گرفته شود.

چندین سال از فعالیت بنیس کمپانی در حوزۀ فروش فن می گذرد و این مجموعۀ معتبر متناسب با نوع فعالیتی که دارند، در لیست محصولات الکترونیکی هواکش صنعتی، موفق به فروش فن تابلو برق با برند معتبر آلمانی (ebmpapst) گردند.

اجزای اصلی فن تابلو برق

با توجه به تنوع دسته بندی فن تابلو برق، راحت تر از گذشته می توانید متناسب با سیستم های الکترونیکی، بهترین نوع آن را خریداری نمائید. طراحی فن تابلو برق بر اساس عملکردهای متفاوتی همچون مکش هوا، دمیدن هوا و یا گردش هوا صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با سیستم های الکترونیکی که قصد تجهیز نمودن آن به هواکش دارید، بهترین وسیله را می توانید خریداری نمائید. از اجزای اصلی فن می توان به تسمه، پولی، شفت، الکتروموتور، بدنه و پروانه اشاره نمود. هر کدام از آنها بر روی عملکرد سیستم تأثیرگذار می باشد و بدین ترتیب بایستی در انتخاب نوع فن توجه و دقت کافی داشته باشید. جهت تأمین انواع فن تابلو برق برند آلمانی می توانید با کادر فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

  بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()