شرکت ebm از جمله شرکت های بزرگ در صنعت طراحی و ساخت موتورهای الکتریکی و فن های صنعتی، در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نموده اند. این کمپانی معتبر به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع بالا و کیفیت عالی محصولات، شهرت جهانی پیدا کرد. در نتیجه  نماینده Ebmpapst در کشورهای متعددی فعالیت خود را آغاز نمودند و این چنین به صورت اورجینال محصولات خود را عرضه نمایند.

خرید انواع فن تابلو برق از نماینده ebmpapst

شرکت ای بی ام در سال 1963 راه اندازی شده است و در طول سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند موفق به تولید انواع فن تابلو برق، فیلترهای هوا، کولرهای فنی، مبدل های حرارتی و ... گردند و مراکز نماینده ebmpapst متناسب با محصولاتی که این کمپانی تولید می کنند، عرضۀ محصولات خود را انجام می دهند. بنیس کمپانی از جمله نمایندگان معتبر برند ebmpapst در ایران، با اطمینان خاطر توانسته اند امکان خرید انواع فن صنعتی را برای عموم صاحبان صنایع فراهم آورند. بدون تعلل می توانید از میان انواع فن ای بی ام، کاربردی ترین نوع آن را متناسب با سیستم های الکترونیکی که تولید می کنید، انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. از مزایای مراجعه به نماینده ebmpapst، این است که با آسودگی خاطر می توانید هر یک از محصولات این کمپانی معتبر را با قیمت مناسب خریداری نمائید. اگر در پی کسب اطلاعات تخصصی در زمینۀ محصولات شرکت ای بی ام پاپست هستید، می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس گرفته و مشورت نمائید.

این مجموعۀ معتبر متناسب با نوع فعالیتی که به عنوان نماینده فن Ebmpapst  در ایران انجام می دهند، موفق به عرضۀ انواع فن تابلو برق، فن هواکش صنعتی و ... می باشند. به صورت غیر حضوری می توانید استعلام هر یک از قطعات فن صنعتی برند ای بی ام آلمانی را انجام دهید و نسبت به سفارش آن اقدام نمائید.

  بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()