کوپلینگ روتکس Rotex از جمله کوپلینگ های انعطاف پذیر به شمار می رود که با عنوان تجاری خورشیدی و پنجه ای خرید و فروش می شود. این نوع کوپلینگ از وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار است و دارای قابلیت انتقال گشتاورهای بالا می باشد. بدین ترتیب  کوپلینگ Rotex  به راحتی می تواند ارتعاشات و لرزش های بوجود آمده از سیستم را جذب کند. فروش کوپلینگ روتکس با ساختار نسبتاً ساده، به راحتی صورت می پذیرد و به سهولت می توان این نوع پیچ های محوری تعبیه شده در ساخت کوپلینگ را تنظیم نمود. بنابراین مراحل نصب و تفکیک سازی کوپلینگ روتکس توسط تکنسین به راحتی انجام می پذیرد.

خرید کوپلینگ Rotex برای شرایط محیطی مختلف

شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ قطعات کوپلینگ در بازار، توانسته اند امکان خرید کوپلینگ Rotex را در دسته بندی کوپلینگ های لاستیکی برای مشتریان فراهم آورند. بدین ترتیب صاحبان مشاغل، متناسب با نوع محصولات مکانیکی که تولید می کنند، می توانند سایز مناسبی از کوپلینگ روتکس را انتخاب نمایند که نقش اساسی بر روی عملکرد چنین تجهیزاتی دارد. قابلیت استفاده از کوپلینگ Rotex در شرایط محیطی با بازۀ دمایی -50 الی +120 درجه سانتی گراد فراهم می باشد.

قطعات  کوپلینگ روتکس دارای یک رابط میانی با عنوان Spider و دو Hub انعطاف پذیر می باشد. جهت ساخت قطعات اسپایدر از مواد پلی اتان و Tpur بهره می گیرند. هاب ها از نوع کوپلینگ درخواست شده با جنس های متفاوت منجمله آلومینیوم، چدنی و استیل ساخته می شوند. اگر به دنبال خرید کوپلینگ روتکس با قیمت مناسب می باشید، می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع کوپلینگ منجمله کوپلینگ روتکس، کوپلینگ امگا، کوپلینگ شبکه ای و ... گردند. بدون دغدغه، می توانید اقدام به خرید قطعات کوپلینگ اورجینال نمائید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()