شاهد فعالیت چندین  آموزشگاه شیرینی پزی  و کیک پزی در منطقه تهران هستیم چون بسیاری از افراد خواستار راه‌اندازی کسب و کار خود در این حوزه هستند. در نتیجه این اشخاص نیازمند أخذ مدرک یا همان گواهی شیرینی پزی و قنادی می باشند. معمولاً در آموزشگاه شیرینی پزی موضوعاتی همچون موارد زیر تدریس می شوند:

  • آموزش تهیه و تزیین شیرینی های مختلف از جمله کیک، کلوچه، پای، کلچه و...
  • آموزش استفاده از ابزار و وسایل مختلف شیرینی پزی مانند فر، قالب ها، تزئینات و...
  • آموزش تکنیک های پخت و پز صحیح شیرینی ها
  • آموزش نکات بهداشتی و ایمنی در شیرینی پزی
  • آموزش ترکیبات و مواد اولیه مورد استفاده در شیرینی پزی
  • آموزش نکات تزئین و طراحی شیرینی ها
  • آموزش روش های نگهداری و انبار داری شیرینی ها

آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان کلیه‌ی مباحث مذکور را در دوره های آموزشگاه شیرینی پزی تدریس می نمایند.

مسئولیت های آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه‌های شیرینی پزی معمولاً خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • دوره‌های آموزشی: این دوره‌ها شامل آموزش تئوری و عملی در زمینه تهیه و تزیین شیرینی‌های مختلف می‌باشد. این دوره‌ها معمولاً به صورت گروهی یا خصوصی برگزار می‌شوند.
  • کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی: برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در موضوعات مختلف مرتبط برای عموم علاقمندان توسط مراکز آموزشگاه شیرینی پزی انجام می پذیرد.
  • مشاوره و راهنمایی: ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب مواد اولیه، تجهیزات و ابزارهای لازم برای شیرینی پزی.
  • معرفی رستوران و کافه: بعضی از مراکز آموزشگاه‌ شیرینی پزی قادر به معرفی هنرجویان خود به رستوران ها یا کافه ها نیز می باشند.

به طور کلی، آموزشگاه‌ شیرینی پزی پرتیکان علاوه بر برگزاری کلاس کیک پزی و شیرینی پزی  خدمات گوناگون دیگری به علاقمندان این هنر ارائه می‌دهند تا آن‌ها را در مسیر تبدیل شدن به یک شیرینی‌پز حرفه‌ای یاری نمایند. 

آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان دارای سابقۀ طولانی در زمینه‌ی برگزاری انواع دوره و کلاس کیک پزی و شیرینی پزی می باشند. این چنین توانسته‌اند مجموعه‌ی خود را به عنوان یک آموزشگاه شیرینی پزی باسابقه در میان رقبای تجاری خود به عموم افراد معرفی کنند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد علاقه‌مند به کسب و کار در زمینۀ قنادی و شیرینی پزی هستند، با مراجعه به مراکز آموزشگاه شیرینی پزی می توانند موفق به دریافت گواهی و مدرک بین المللی قنادی شوند. این چنین به صورت حرفه‌ای قادر به راه‌اندازی کسب و کار تجاری خود خواهند بود.

مزیت بهره مندی از خدمات آموزشگاه شیرینی پزی

مدرک آموزشگاه شیرینی پزی می‌تواند به شما در جهت حرفه‌ای شدن و یا تجاری کردن این هنر کمک کند. این مدرک می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری در زمینه شیرینی پزی بدهد و در کسب و کار خودتان موثر باشد. برخی از موارد کاربرد اصلی مدرک آموزشگاه شیرینی پزی عبارتند از:

  • افزایش مهارت‌ها: آموزشگاه شیرینی پزی به شما مهارت‌های لازم برای تهیه و تزیین شیرینی‌های مختلف را آموزش می‌دهد و با تکمیل دوره‌های مختلف، می‌توانید مهارت‌های خود را بهبود دهید.
  • افزایش اعتبار: داشتن مدرک آموزشگاه شیرینی پزی می‌تواند به شما اعتبار بیشتری در نظر مشتریان و سایر فعالان در این حوزه بدهد.
  • افزایش فرصت‌های شغلی: با داشتن مدرک معتبر از آموزشگاه شیرینی پزی، می‌توانید به عنوان یک شیرینی‌پز حرفه‌ای در رستوران‌ها، کافه‌ها یا به صورت خودکار مشغول به کار شوید.
  • راه‌اندازی کسب و کار: با گذراندن دوره های تخصصی قنادی در آموزشگاه شیرینی پزی، می‌توانید یک کسب و کار خود را در زمینه تهیه و توزیع شیرینی‌ها راه‌اندازی کنید و از این هنر به عنوان منبع درآمد استفاده کنید.

بنابراین، مدارکی که توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان دریافت می کنید، می‌تواند به شما در رشد حرفه‌ای و تجاری در زمینه کیک پزی و شیرینی پزی کمک کند و در جذب مشتریان و پروژه‌های جدید نقش مؤثری داشته باشد.

آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان 

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:

ده خط پاسخگو

021-91002010

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()