برای خرید انواع رینگ باید اطلاعاتی راجع به رینگ را دانست تا رینگی خریداری شود که از هر نظر با کیفیت باشد. رینگ ها دارای انواع متفاوتی می باشند که این تفاوت به علت تفاوت در طرح و شکل، وزن، ابعاد، قطر و جنس و لبه ها می باشد. در ادامه به دو معیار از معیار های خرید انواع رینگ می پردازیم:

اندازه ی رینگ

از معیار های مهم دیگر در خرید رینگ توجه به اندازه ی رینگ می باشد. منظور از اندازه ی رینگ، میزان قطر رینگ به اینچ است که اگر اندازه ی قطر داخلی لاستیک و رینگ با هم برابر باشد رینگ داخل لاستیک جا می گیرد. یعنی عدد قطر لاستیک با عدد قطر رینگ باید با یکدیگر برابر باشند. مثلا اگر  اندازه ی قطر لاستیک ۱۷ باشد باید اندازه ی قطر رینگ نیز بر همین اندازه ی ۱۷ باشد تا بر هم منطبق شوند. همچنین برای خرید رینگ باید رینگی را انتخاب کنید که دارای فاصله از سطح تا مرکز رینگ با فاصله از سطح تا مرکز لاستیک برابر باشند. این اندازه بر حسب میلی متر می باشد.به این اندازه آفست می گویند. آفست در اکسل های عقب و جلو با هم تفاوت دارد و برای خرید رینگ درست و مناسب باید به مشخصات آفست اکسل عقب و جلوی ماشین توجه شود. میزان آفست می تواند مثبت یا منفی باشد که این مثبت و منفی بودن در چرخ های عقب مهم می باشد ولی در چرخ های جلویی فاقد اهمیت است.

وزن رینگ

وزن رینگ از عوامل مهمی است که هنگام خریدن رینگ باید به آن توجه شود. این معیار از عواملی است که در هلدینگ خودرو بسیار مهم می باشد. اگر رینگ خریداری شده دارای وزن بالا باشد مقدار زیادی از توان خودرو جهت حرکت دادن رینگ ها تلف شده و در نتیجه انرژی تلف شده بالا خواهد رفت. ولی اگر به زیبایی آنقدر اهمیت می دهید که اصرار به خرید رینگ بزرگ  دارید که طبیعتا سنگین نیز می باشند، می توانید رینگ آلومینیومی که وزن پایینی دارند تهیه کنید تا قیمت ارزانی نیز داشته باشند ولی اگر مشکلی برای پرداخت هزینه های بالا برای رینگ ندارید می توانید از خریدن رینگ های آلیاژی منیزیمی لذت ببرید. زیرا هم ظاهر زیبایی دارند، هم سبک می باشند و هم کیفیت خوبی دارند.

همان طور که در مطالب بالا عنوان شد رینگ ها از اجزای مهمی در خودرو محسوب نمی شوند ولی می توانند زیبایی را به خودروی شما اضافه کنند. همچنین بعضی از رینگ ها ممکن است باری اضافی را به خودرو اضافه کرده و باعث شوند که جزئی از انرژی ماشین هدر برود. همچنین از نکات بالا دریافتیم که برای خرید رینگ ها هزینه های متفاوتی می توان پرداخت کرد. تفاوت هزینه برای خرید رینگ به علت جنس، نوع، طرح، پهنا و هر چیزدیگری می باشد. انواع رینگ آفرودی ، رینگ آهنی ، اسپرت و غیره را از فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()