بهداشت مراکز درمانی، اتاق عمل، بیمارستان ها، صنایع غذایی و دارویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و باید تمامی پروتکل های استاندارد GMP در آن به صورت کامل رعایت شود، که از مهمترین آن ها می توان به استفاده از کفپوش بهداشتی اشاره کرد، این کفپوش ها در انواع مختلف پلی یورتان و اپوکسی تولید می شوند، و از خاصی آنتی باکتریالی بسیار قویی برخوردار هستند. کفسازی از مهمترین مقوله هایی است، که در ساخت انواع سازه ها باید متناسب با نوع کاربرد آن ها انجام بگیرد، برای مثال در گارگاه های تولید قطعات الکترونیک استفاده از کفپوش های بتنی ایده آل است و در محیط های بهداشتی و غذا و دارو استفاده از کفپوش بهداشتنی بهترین گزینه برای دریافت مجوز های بهداشتی می باشد. کفپوش های پلیمری را می توان در زمزه بهترین کفپوش های بهداشتی قرار داد، زیرا سطح صاف و منسجم آن مانع نفوذ انواع ویروس و باکتری می شود، و همین طور قیمت مناسب کفپوش بهداشتی و دوام بالای این محصول سبب افزایش استفاده از آن در صنایع مختلف شده است. برای خرید کفپوش بهداشتی به سایت مراجعه کنید. 

انواع کفپوش بهداشتی به دلیل خاصیت آنتی باکتریایی که دارند، مانع جذب گرد و غبار و رطوبت محیط می شوند، این کفپوش ها در برابر ضربه، خراش و فشار بسیار مقاوم هستند و قابلیت ضد خش د ارند، از دیگر خصوصیات مفید کفپوش بهداشتی می توان به مقاومت بالا در برابر حلال ها، مواد ضد عفونی کننده و شیمایی اشاره کرد، که  در صورت بهره وری مناسب عمر مفید آن ها به بیست سال هم می رسد.  هزینه های پایین ترمیم و نگهداری انواع کفپوش بهداشتی را می توان از دیگر دلایل محبوبیت این کفپوش ها به حساب آورد، که سبب استفاده فراگیر از آن ها در اغلب مراکز پزشکی و بهداشتی شده است. برای سفارش کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت پارس الیس از معتبرترین مراکز خدماتی اجرای کفپوش بهداشتی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که سالهاست در زمینه اجرای انواع کفپوش های بهداشتی، اپوکسی و پلی یورتان فعالیت می کند.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()