نازل اسپری مخروطی، یکی از پرکاربردترین نازل هایی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود. با استفاده از انواع نازل اسپری مخروطی و سایر نازل ها می توان عبور سیال و یا گاز را با سطح مقطع های مختلف ایجاد نمود که نیازمند اجرای فرآیندهای مختلف دارد. امروزه خرید و فروش نازل اسپری مخروطی، با توجه به کاربرد گسترده ای که دارد، در صنایع مختلف کشاورزی، صنعتی، خانگی و غیره مشاهده نمود.

خرید نازل اسپری مخروطی

خرید اینترنتی نازل اسپری مخروطی ضرورت دارد چون دارای کاربرد ویژه ای می باشد و به نوعی متناسب با نوع خروجی این نوع نازل های اسپری مخروطی، سیالات را به صورت پودر شده عبور می دهد که موجب صرفه جویی اقتصادی و در عین حال کاربرد ویژۀ این نوع محصول صنعتی می باشد. به عنوان استفاده از نازل های اسپری مخروطی در جریانات سوخت، سوخت پودر شده را در بازه های زاویه ای مشخص از نازل خارج می کند و موجب توزیع یکنواخت قطرات سوخت می گردد.

معمولاً رایج ترین الگوی جریانات فشرده سازی سیالات و گاز، همان الگوی مخروطی است که در طراحی نازل های اسپری مخروطی رعایت شده است و موجب بهینه سازی مصارف و کاربردهای صنعتی و غیره شده است. نکتۀ کلیدی که موجب ساخت انواع نازل اسپری مخروطی شده است، کنترل دبی جریان، فشار و سرعت خروجی می باشد که نقش بسزایی را ایفا می کند.

لازم به ذکر است که نازل اسپری مخروطی توخالی نیز در این بازار عرضه می شود که موجب ایجاد قطرات خیلی کوچک، با پوشش سطح بیشتری می باشد و بدین وسیله امکان انتقال گرما سریعتر از حد معمول خواهد بود. کابرد عمدۀ نازل های اسپری مخروطی را می توان در فرآیند پاستوریزاسیون مشاهده نمود که نیاز به سرعت فرآیند گرمایش و سرمایش دارد.

شرکت آریانا نازل، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده نازل و نازل های صنعتی و غیر صنعتی در تهران می باشد.

آدرس : تهران - خيابان شهيد بهشتي - خيابان مفتح شمالي - كوچه 14 - پلاك 6 واحد 1

ایمیل: info@aryana-nozzle.com

شماره تماس : 02188543205 فکس : 02188753835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1008
نمایش همه
علاقه مندی ها ()