تعریف نایلون شیرینگ:

امروزه برای تولید هر گونه محصولی باید به بسته بندی آن نیز اندیشید. از راه هایی که می توان علاوه بر بسته بندی با کیفیت و مقاوم، بسته بندی اصولی را نیز دارا بود، استفاده از نایلون شیرینگ گزینه خوبی است. انجام عمل بسته بندی از مهمترین مسائلی است که باید در تولید محصولات مختلفی انجام گیرد، زیرا با افزایش آلودگی های محیط زیستی محصولات مختلفی که توسط انسان ها مصرف می شود به خصوص محصولات غذایی و خوراک و پوشاک در معرض آسیب دیدگی توسط این آلودگی ها قرار دارند و باید به نوعی بسته بندی شوند که هیچ گونه آلودگی به آنها راه نیابد. نایلون شیرینگ یکی از نایلون هایی است که در این صنعت بسیار پرکاربرد بوده و می تواند هر نوع محصولی را بسته بندی نماید. این نایلون ها در انواع و اقسام سایز ها و مدل های گوناگون قرار دارند و بسته به نوع سفارشی که تولید کنندگان کارگاه ها و شرکت های مختلف به مراکز تولید کننده شیرینگ می دهند، می توانند بر حسب نوع کالای تولید شده آن ها، نایلون شیرینگ را با سایز های متفاوتی دریافت کنند. برای خرید انواع نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

نایلون های شیرینگ با جنس بسیار مقاومی که دارند در برابر هر گونه آسیبی می ‌توانند به محافظت از محصول بپردازند، ضمن این که این نایلون ها هزینه های تولید یک محصول را کاهش خواهند داد. علاوه بر آن از هزینه‌ های حمل و نقل مربوط به جابه جایی آن ها نیز می کاهد. به طور کلی نایلون های شیرینگ دارای سایزهای متفاوتی هستند و کاملاً شفاف تولید می شوند. از تفاوت‌ هایی که می ‌توان برای نایلون های شیرینگ و نایلون های دیگری که  در صنعت بسته‌بندی استفاده می ‌شوند مانند حبابدار، استرچ و غیره اشاره کرد این است که نایلون های شیرینگ باید هنگام پیچیدن به دور محصول، توسط حرارت داغ شده و سپس به محصول بچسبند. به نوعی می توان گفت این نایلون ها باید پخته شوند تا محصول را کاملاً وکیوم کرده و آن را در بر بگیرند.

ویژگی های نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ از آن جایی که توسط حرارت کاملاً به محصول مورد نظر می ‌چسبند بسیار حائز اهمیت هستند. زیرا در این صورت هیچ گونه هوایی در زیر این نایلون ها باقی نخواهد ماند و این از جمله برای مواد غذایی مهم است و با این ویژگی هیچ گونه هوایی به آن ها نمی‌ رسد. در نتیجه دچار فساد نخواهند شد. از ویژگی های این نایلون ها این است که می توان هم به صورت دستی آن را به دور محصولات پیچید هم به صورت ماشینی و کاملا اتوماتیک محصولات را پک کرد. اگر برای بسته بندی از نیروی انسانی استفاده شود، باید حرارت را توسط سشوار ها بین آن ها اعمال کرد تا کاملاً بتوانند به محصول مورد نظر بچسبند. اگر نایلون های شیرینگ را در مراکز صنعتی بزرگ و مراکز بسته بندی بخواهند دور محصول بپیچند باید از دستگاه های مخصوص استفاده کرده و توسط این دستگاه ها که به صورت نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک هستند، محصول درون دستگاه به سمت کوره هایی خواهد رفت و توسط این کوره نایلون پخته می شود و به محصول مورد نظر خواهد چسبید. نایلون های شیرینگ به طور کلی دارای شفافیت می باشند و در سایز های گوناگون با طول و عرض متفاوت تولید می شوند. می‌توان برای مصارف گوناگونی و برای محصول های متفاوتی این نایلون ها را به رنگ های مختلفی در آورد که باعث می شود نایلون علاوه بر وظیفه اصلی خود به جلب توجه عموم نیز بپردازد. همچنین می ‌توان طرح های خاصی را روی این نایلون ها ایجاد کرده و یا با معرفی کردن لوگوی خاصی میزان فروش یک برند را به مراتب بسیار بالاتر برد. نایلون های شیرینگ را هم می توان برای یک محصول استفاده نمود و هم می ‌توان آن را برای چند محصول که به صورت یک پک قرار دارند وکیوم نموده و در این صورت جا به جایی آن ها نیز بسیار راحت خواهد شد، مانند بطری‌های آب معدنی که همگی در یک بسته قرار می ‌گیرند و به دور آن ها نایلون شیرینگ قرار گرفته است. شرکت دریا پلاستیک انواع نایلون های بسته بندی را با قیمت بسیار مناسب به شما عرضه می کند.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()