نمایندگی هانیانگ از جمله فروشگاه های معتبر است که امکان فروش مستقیم محصولات شرکت هانیانگ را با قیمت مناسب بر عهده دارد. شرکت هانیانگ واقع در کشور کره جنوبی است و در حوزۀ تولید قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله انواع کنترلر، سنسورهای مجاورتی، ترموستات، انواع کنترلر رطوبت، تایمر، کانتر، رکوردر و غیره فعالیت دارد. از این رو مراکز معتبر نمایندگی هانیانگ امکان فروش این نوع قطعات را با کیفیت اصل برای مشتریان فراهم می کند. همانطور که می دانید اهمیت دستگاه های اتوماسیون به دلیل داشتن قطعات کنترلر و تنظیم کنندۀ آنها می باشد. این شرکت دارای قدمتی بیش از 40 سال برخوردار می باشد و در سال های فعالیت خود توانسته کاربردی ترین قطعات کنترلر و سنسور را با کیفیت بالا متناسب با دستگاه های صنعتی تولید نماید. از این رو به دلیل حجم بالای متقاضی از سوی صنعت گران موجب شده تا بتواند بر تعداد محصولات تولیدی شرکت بیفزاید. در نتیجه افرادی که نیاز به خرید کنترلر، سنسورف تایمر و غیره دارند، می توانند به صورت تلفنی و اینترنتی از موجودیت قطعات از نمایندگی های معتبر هانیانگ مطلع شوند و سپس اقدام به خرید آنها نمائید.

أخذ مجوز نمایندگی هانیانگ

در حال حاضر فروشگاه های متعددی در حوزۀ فروش محصولات اتوماسیون در تهران فعالیت می کنند که به دلیل سودجویی شخصی قطعات تقلبی را به فروش برسانند. از این رو برخی از فروشگاه ها برای آنکه بتوانند اعتبار فروشگاه خود را ارتقاء ببخشند، از این رو اقدام به أخذ مجوز نمایندگی هانیانگ می نمایند تا بدین وسیله مجوز فروش محصولات متنوع شرکت هانیانگ را دریافت می کند. بدین ترتیب می توانند با قیمت مناسب محصولات اتوماسیون صنعتی این شرکت را تهیه کنند و با قیمت مقرون به صرفه نیز به مشتریان بفروشند. لذا خریداران با مراجعه به مراکز معتبر نمایندگی هانیانگ در تهران، تجهیزات اتوماسیون صنعتی چون انواع کنترلر، کانتکتور، سنسور، تایمر و غیره را کیفیت اصل به همراه گارانتی خریداری نمایند.

این شرکت جزء اولین شرکت های تولیدکنندۀ دستگاه های کنترلر دما، دستگاه های اندازه گیری، سنسور، حسگر و غیره در جهان می باشد که کاربرد مهمی در صنعت اتوماسیون و ساخت دستگاه های صنعتی دارد. شرکت هانیانگ همواره تجهیزات اتوماسیون صنعتی را مطابق با پیشرفت تکنولوژی تولید می کنند که امکان رقابتی شدن محصولات را در بازار جهان بوجود آورده است و همواره در حال رشد و توسعۀ قطعات اتوماسیون صنعتی است.

بهترین نمایندگی هانیانگ

امروزه با مراجعه به بهترین نمایندگی هانیانگ می توانید محصولات متنوع برند هانیانگ را با گارانتی و خدمات پس از فروش با قیمت ارزان تهیه کنید. ضمن آنکه این مراکز به دلیل أخذ مجوزهای مربوطه از سوی شرکت هانیانگ، امکان تخلف ندارند. لذا محصولات این شرکت را با کیفیت اورجینال به فروش می رساند و در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف، مجوز نمایندگی هانیانگ از آنها گرفته می شود. به همین دلیل اگر قصد خرید هر کدام از قطعات اتوماسیون صنعتی برند هانیانگ را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود را از طریق مجهزترین مراکز نمایندگی تهیه کنید.برای اطلاع از فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی به سایت مراجعه کنید.

مجهزترین نمایندگی هانیانگ در تهران

در حال حاضر تعدد نمایندگی های هانیانگ در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است. لذا اگر تمایل به خرید قطعۀ خاصی از برند هانیانگ را دارید می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی با مجهزترین نمایندگی هانیانگ در تهران ارتباط برقرار کنید و از موجودیت قطعۀ مورد دلخواه خود مطلع شوید و سپس سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و یا به نمایندگی مراجعه نمائید.

تهران اتوماسیون به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایندگی های هانیانگ در تهران فعالیت دارد. این مجموعه به دلیل مجهز بودن به تمامی محصولات هانیانگ، امکان خرید انواع محصولات هانیانگ را با قیمت ارزان به هماره گارانتی برای خریداران فراهم نموده است.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 999
نمایش همه
علاقه مندی ها ()