لوازم جانبی مویک ایر 2 از جمله قطعات کاربردی برای استفاده راحت تر از دستگاه مویک ایر 2 می باشد. این دستگاه جزء پیشرفته ترین دستگاه های هلی شات مویک ایر است که حاصل فناوری کمپانی DJI می باشد. از قابلیت های مهم این کوآدکوپتر می توان به توانایی تصویربرداری فول اچ دی با استفاده از دوربین های 4K می باشد. با توجه به ویژگی خاصی که فیلمبرداری و تصویربرداری هوایی دارد، اکثر کمپانی های مختلف برای این کاربرد، از پیشرفته ترین و سبک ترین مویک ایر استفاده می کنند. تولیدکنندگان این دستگاه از پلتفرم های کوچک، سبک و پیشرفته در ساخت مویک ایر 2 استفاده نموده اند تا بدین وسیله بتوانند میزان کیفیت تصویربرداری را بهبود ببخشند. با گسترش کاربرد مویک ایر2 در صنعت فیلمبرداری، برای آنکه بتوانند، راحت تر و در عین ایمن نگه دارند، خرید و فروش انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 را می توان در مدل های متنوع، در سطح جهان مشاهده نمود. چرا که این دستگاه جزء یکی از پرکاربردترین هلی شات های معروف جهان محسوب می شوند. از مشخصات فنی دوربین مویک ایر 2 می توان به زاویۀ دید دوربین که حدود 84 درجه با 2.8 F است. ضمن آنکه دارای کیفیت تصویربرداری 48 مگاپیکسل با سایز سنسور ½ اینچ می باشد. در نتیجه به همین دلیل علاقه مندان خرید مویک ایر 2 در سراسر دنیا بسیار است.

فروش انواع لوازم جانبی مویک ایر 2

با توجه به توسعۀ کاربرد این هلی شات، تولیدکنندگان این دستگاه برای آنکه بتوانند عمر استفاده از مویک ایر را افزایش دهند، اقدام به فروش انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 با کاربری های مختلف می کنند. پایه تبلت، پایه افزایش ارتفاع مویک ایر2، ملخ مویک ایر 2 پرو، تقویت کنندۀ برد آنتن، باطری مویک ایر 2، محافظ ملخ مویک ایر 2، دوربین گیم بال مویک پرو، پک فیلتر چهارتایی مویک ایر، بند گردنی رادیو مویک و اسپارک، محافظ دوربین، شارژ فندکی برای مویک ایر 2، سِت فیلتر ND مویک ایر2، هاب شارژر و ... نمونه ای از انواع لوازم جانبی مویک ایر2 می باشند. بنابراین متناسب با محل و موقعیت به کارگیری از این نوع هلی شات، می توانید نوع لوازم جانبی مورد نیاز را همراه خود داشته باشد. بدین وسیله می توانید از لوازم جانبی شارژر مویک ایر 2 برای شارژ دستگاه استفاده کنید و از خاموش ماندن دستگاه در زمان های حساس فیلمبرداری جلوگیری کنید. همچنین خرید کیف ضربه گیر مویک ایر 2 به عنوان یکی دیگر از کاربردی ترین لوازم جانبی مویک در اندازه های مختلف صورت می گیرد.

قیمت لوازم جانبی مویک ایر 2

قیمت لوازم جانبی مویک ایر2 به برند، جنس و کاربرد لوازم جانبی بستگی دارد. بنابراین اگر دارای کوآدکوپتر مویک ایر 2 هستید، می توانید متناسب با نیاز و بودجۀ مالی خود، خرید قطعات جانبی مویک ایر 2 را انجام دهید. چرا که هر کدام از این لوازم جانبی با یک هدف خاص طراحی شده اند، تا بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت تصویربرداری را بهتر از گذشته نمایند. برای اطلاع از فروش لوازم جانبی مویک به سایت مراجعه کنید. 

به عنوان مثال خرید لوازم جانبی مرتبط به سایه بان رادیو مویک و یا محافظ دوربین و گیمبال، موجب می شود که در موقعیت های مختلفی که مویک ایر حرکت دارد، از وارد شدن صدمۀ جدی به دوربین جلوگیری شود. دیگر قطعات جانبی مویک ایر نیز همانند این لوازم دارای کاربرد مهم و اساسی می باشند. در حال حاضر کاربران هلی شات مویک ایر2 در سطح کشور بسیار متعدد می باشند. با توجه به پیشرفته بودن فناوری ساخت این دستگاه و همچنین ارزش آن، خرید لوازم یدکی مویک ایر 2 برای محافظت از ضربه و آسیب دیدگی دستگاه بسیار ضرورت دارد.

شرکت آموت به عنوان یکی از اولین پیشگامان عرضۀ مویک ایر 2 و دیگر دستگاه های هلی شات در ایران می باشد و امکان فروش اینترنتی لوازم جانبی مویک ایر2 با قیمت ارزان را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

 

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()