نمایندگی اپتکس به عنوان فروشگاه های معتبر، فعالیت خود را در زمینۀ فروش محصولات اورجینال شرکت اپتکس آغاز می کنند. در واقع این مجموعه ها با اعتبار نمایندگی رسمی شرکت اپتکس می توانند محصولات این شرکت را با قیمت مناسب وارد کشور کنند و بدین وسیله نیاز متقاضیان این محصولات را برآورده سازند. شرکت اپتکس در کشور ژاپن راه اندازی شده است و ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ تولید انواع سنسور و قطعات حسگر فعالیت نموده است. سنسورهای نوری که برگرفته از کلمۀ sens می باشد، به معنای حسگر یا حس کننده می باشد که نقش مهمی در ساختارهای دستگاه های الکترونیکی اتوماتیک صنعتی و غیر صنعتی دارد. سنسورها به عنوان کاربردی ترین قطعات اتوماسیون صنعتی محسوب می شوند که به عنوان حواس پنجگانۀ انسان ها عمل می کنند. در واقع کاربرد این نوع قطعات در سرعت و راندمان کاری دستگاه های مختلف بسیار تأثیرگذار می باشد. محصولات نمایندگی اپتکس تحول قابل توجه و شگفت انگیزی در صنعت ساخت دستگاه های خودکار و اتوماتیک ایجاد نموده است. در نتیجه شرکت های متعددی که حوزۀ تولید دستگاه های اتوماتیک فعالیت می کنند، ضرورت خرید سنسورهای نوری و حسگرهای مختلف را درک می کنند.

خدمات نمایندگی اپتکس

فروش انواع محصولات اپتکس اورجینال با تعرفه های مشخص از جمله خدمات نمایندگی های اپتکس در سطح جهان می باشد. در کشور ما نیز برخی از شرکت ها توانسته اند، مجوز لازم در خصوص فروش اورجینال محصولات اپتکس را بر عهده گیرند، تا بدین وسیله بتوانند بخشی از فعالیت اقتصادی کشور را رونق ببخشند. از این رو شرکت های تولیدی صنعتی برای ساخت دستگاه های مختلف که نیاز به سنسور و حسگرهای حرارتی، حرکتی، رطوبت سنج، فشار و غیره دارند، می توانند به نمایندگی های معتبر اپتکس برای خرید قطعات الکتریکی سنسور نوری و لیزی مراجعه نمایند. در حال حاضر اکثر ماشین آلات و تجهیزاتی که در خطوط تولید به صورت کاملاً مکانیزه کار می کنند، مجهز به قطعات حسگر و انواع سنسور نوری و لیزری می باشند. بدین وسیله فرمان لازم برای اجرای دستورالعمل های متعددی به صورت خودکار به دستگاه داده می شود و بدین وسیله موجب افزایش سرعت عملکرد دستگاه ها و بهبود راندمان کاری آنها می شود. تعدد دسته بندی های مختلف سنسور نوری موجب سهولت در عملکرد قطعات مختلف یک دستگاه الکترونیکی و دیجیتالی می شود، که نقش مهمی در هزینه های مصرفی خواهد داشت. 

نمایندگی معتبر محصولات اپتکس

اگر قصد خرید انواع سنسور نوری اپتکس و دیگر محصولات این شرکت را دارید، می توانید به نمایندگی معتبر محصولات اپتکس مراجعه نمائید. چرا که بدین وسیله می توانید از اورجینال بودن و قیمت مناسب آن مطمئن شوید. در دنیای امروز کاربرد سنسور در تولید دستگاه های صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد چون بدین وسیله توانسته اند راندمان کاری دستگاه های صنعتی را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند.

سنسور های تماسی، سنسورهای غیر تماسی، سنسورهای حضوری، سنسورهای خازنی، سنسورهای دما، سنسورهای فیبر نوری، سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای القایی، اینکدر و ... نمونه هایی از سنسورهایی است که در صنعت بسیار پرکاربرد هستند و نقش مهمی در عملکرد مکانیزۀ دستگاه های مختلف دارد. برای اطلاع از فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی به سایت مراجعه کنید. 

مرکز نمایندگی اپتکس در تهران

در حال حاضر امکان فعالیت مرکز نمایندگی اپتکس در تهران به صورت رسمی و معتبر وجود دارد. بنابراین افرادی که تمایل به خرید قطعات اورجینال اپتکس دارند، می توانند قطعات مورد نیاز خود را از نمایندگی های رسمی با قیمت مناسب خریداری کنند. بدین وسیله می توانند با اطمینان از قطعات حساس سنسورهای نوری در ساخت دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه استفاده نمایند.

تهران اتوماسیون مفتخر است که با تلاش تیم کاری متخصص و مجرب توانسته، نمایندگی رسمی اپتکس در تهران را دریافت کند، تا بدین وسیله بتواند محصولات با کیفیت و اصل را با قیمت ارزان به صورت تضمین شده به مشتریان گرامی عرضه کند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 870
نمایش همه
علاقه مندی ها ()