اسید کلریدریک یا همان جوهر نمک و یا هیدروکلریک اسید از دیگر مواد شیمیایی اسیدی رایج در مصارف صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. عمدتاً برای مصارف آزمایشگاهی از اسید کلریدریک 37% استفاده می شود و این در حالی است که برای مصارف صنعتی از اسید کلریدریک 30 الی 33% بهره گرفته می شود.

شکل ظاهری  اسید کلریدریک  به صورت مایعی شفاف، بی رنگ و با بوی تند می باشد. این نوع اسید از جمله اسیدهای معدنی و خورنده است که با آب واکنش پذیر است و هنگام واکنش پذیری بوی تندی از آن پراکنده می شود و حجم آن از هوا سنگین تر و بسیار خطرناک و سمی است. خرید اسید کلریدریک، همانطور که گفته شد، برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی است که در ادامۀ متن به برخی از آنها اشاره می کنیم.

فروش اسید کلریدریک 33 درصد

امروزه شاهد فروش اسید کلریدریک 33 درصد برای مصارف صنعتی می باشیم. لازم به ذکر است که محلول اسید کلریدریک دارای فرمول شیمیایی HCI است و دارای چگالی 1.18 گرم در سانتی متر مکعب، دمای ذوب 27.32 درجه سانتی گراد، دمای جوش 110 درجه سانتی گراد، جرم مولوکولی 36.46 گرم در مول، اسیدیته 8.0 ، فشار بخار 17.8 – 40 با HR مساوی 3 می باشد. بر اساس این مشخصات ساختاری، تولیدکنندگان صنعتی و آزمایشگاه ها، متناسب با نیاز خود می توانند از مزایای این نوع اسید در ساخت محصولات صنعتی استفاده نمایند.

صنعت راهسازی و ساختمان سازی، جرم گیری کاشی و سرامیک، امور نظافت خانگی، خالص سازی نمک طعام، اسیدی کردن چاه نفت، کنترل PHو خنثی سازی، ساخت اتیلن دی کلراید، مصارف قطعه شویی فولاد، خنثی سازی ترکیبات آلکالین و ضایعات فلزات و .... از جمله برخی از مصارف قابل توجه محلول اسید کلریدریک محسوب می شود. توجه به ویژگی ساختاری مواد شیمیایی چون محلول های اسیدی ، به راحتی می توان در برخی از امور نظافت صنعتی از آن بهره برد که نوع اسید بسیار تعیین کننده می باشد.

لازم به ذکر است که هیدروکلریک اسید به طور طبیعی در اسید معده یافت می شود، که PH این اسید عددی میان 0 الی 2 می باشد. این نوع اسید از دیرباز با نام جوهر نمک شناخته می شود که با استفاده از سولفوریک اسید و نمک طعام ساخته می شود. تاریخچۀ معرفی و شناسایی کلریدریک اسید به قرن شانزدهم باز می گردد. در واقع شیمیدانان مشهوری چون جوزف پریستلی، همفری دیوی و رودولف گلایری در معرفی این نوع اسید شرکت داشته اند و تحول بزرگی در صنعت شیمی ایجاد نموده اند.

خرید هیدروکلریک اسید

خرید هیدروکلریک اسید یا همان اسید کلریدریک بر اساس کاربری صنعتی و آزمایشگاهی صورت می گیرد چون میزان درصد خلوص کلریدریک اسید برای هر کدام از مصارف مقداری متفاوت است. اسیدشویی فولات از مهمترین کاربردهای این نوع اسید قوی محسوب می شود و اکثر صنایع برای شستشوی دستگاه و قطعات صنعتی از مزایای شویندگی این نوع مادۀ شیمیایی استفاده می کنند.

برای تولید ترکیبات آلی و غیر آلی به عنوان مواد اولیۀ شیمیایی نیز از محلول اسید کلریدریک استفاده می شود. به عنوان مثال برای ساخت وینیل کلرید، دی کلارواتان، پلی کربنات، اسید اسکوربیک، کربن فعال از کلریدریک اسید بهره گرفته می شود. برای ترکیبات معدنی نیز می توان کلرید آهن، پلی آلومینیوم کلراید و غیره استفاده می شود. برای خرید آب ژاول از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت کلریدریک اسید

قیمت کلریدریک اسید متناسب با حجم بسته بندی متغیر است. در واقع فروش کلریدریک اسید به صورت بشکه های 220 لیتری، تانکر 1000 لیتری و همچنین تناژ بالا امکان پذیر می باشد.

لذا فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به دلیل سهولت خدمات رسانی به مجموعه های صنعتی و آزمایشگاه ها، امکان سفارش و خرید آنلاین اسید کلریدریک را در بسته بندی های مختلف و با قیمت ارزان فراهم نموده است.

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()