سختی گیر رزینی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پر اهمیت در صنعت تصفیه سازی آب محسوب می شود. همانطور که می دانید آب به طور طبیعی دارای املاح و ناخالصی هایی می باشد که شامل کلسیم، منیزیم و سایر عناصر می باشد که موجب سختی آب می گردد. با توجه به اینکه سختی آب، آسیب هایی را به بدن انسان وارد می کند، دستگاه هایی را به عنوان سختی گیر آب طراحی و تولید نموده اند، تا بدین وسیله بتوانند میزان سختی آب را تحت کنترل نگه دارند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با آب آشامیدنی وجود دارد، اینکه باید از سختی پایینی برخوردار باشد و این مسئله با وجود دستگاه هاس سختی گیر رزینی FTP و یا سختی گیر نیمه اتوماتیک و غیره که به این منظور ساخته شده اند، مرتقع می گردد.

کاربرد سختی گیر رزینی

کاربرد سختی گیر رزینی بیشتر برای امور از بین بردن ناخالصی های آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. لازم به ذکر است که هر چه میزان سختی و املاح آب بیشتر باشد، میزان رسوبی که در لوله ها بسته می شود، بیشتر خواهد بود و این مسئله موجب انسداد لوله ها می گردد. در واقع امروزه کلیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی که شامل برج های خنک کننده، آبگرم کن های پکیج های دیواری، رادیاتورهای آبگرم کن و ... می باشند، مجهز به دستگاه های سختی گیر رزینی می باشند که بتوانند میزان سطح سختی آب را تحت کنترل داشته باشند و عملکرد تجهیزات سرمایشی با اختلال مواجه نگردد.

میزان سختی آب ورودی، مقدار آب خروجی از دستگاه سختی گیر، حجم مصرفی رزین، آنیونی یا کاتیونی بودن رزین و احیاء سیستم از جمله عوامل مهم طراحی دستگاه های سختی گیر رزینی محسوب می شوند. بنابراین آگاهی انواع سختی گیر رزینی ساخته و در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود. سختی گیر رزینی اتوماتیک، سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک، سختی گیر مغناطیسی و ... نمونه ای از انواع سختی گیر رزینی موجود در بازار می باشند. بنابراین مجریان طراحی و ساخت سیستم های تصفیه خانۀ آب، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و مربوطه کاربردی ترین نوع سختی گیر رزینی را خریداری می کند.

سختی گیر رزینی  تمام اتوماتیک

امروزه به دلیل استقبال گسترده از تجهیزات کاملاً مکانیزه، از خرید سختی گیر رزینی FRP یا همان سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک استقبال فراوانی می شود. در واقع با استفاده از امکانات این دستگاه، می توانند عملیات اجرای سختی گیری آب را به صورت کاملاً مکانیزه و از پیش برنامه ریزی شده، انجام دهند. کاربرد سختی گیر رزینی در اجرای تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و همچنین سیستم تصفیه آب از اهمیت بسزایی برخوردار است. به این ترتیب می توانند از مزایای این دستگاه در بهینه سازی آب و از بین بردن سختی آب استفاده نموده و قابل شرب سازند. علاوه بر آنکه با خرید و نصب سختی گیر رزینی FRP دیگر نیاز به کنترل دستی مداوم دستگاه نمی باشد و با تنظیم برنامۀ استاندارد برای آنها، به صورت کاملاً مکانیزه می توانند عملیات سختی گیری آب را پیگیری نمایند.

خرید دستگاه سختی گیر رزینی

با توجه به اهمیت کاربرد آب برای مصارف گوناگون آشامیدن، مصارف روزمرۀ استحمام و غیره، خرید دستگاه سختی گیر رزینی برای امور تصفیۀ آب و از بین بردن سختی آب، با استقبال روبرو شده است. در واقع تمام سیستم های تصفیه خانه خانگی و صنعتی و همچنین تجهیزات تأسیساتی مجهز به دستگاه های پیشرفته سختی گیر رزینی اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک می باشند.

شرکت اطلس آب از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ ساخت و فروش انواع دستگاه سختی گیر آب و تجهیزات مرتبط با امور تصفیه سازی در ایران فعالیت می کند.

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 935
نمایش همه
علاقه مندی ها ()